מידע חשוב אודות בתי משפט


באיזה מקרה צריך עורך דין? מהי חתימת נוטריון?

איש אינו רוצה להיות בסיטואציה הזו, אולם בתרחישים מסוימים אנו חייבים להיוועץ בעורכת דין. המקרה עשוי לקרות כתוצאה מתביעה משפטית ועשוי לקרות אפילו בגלל רישום חברה. על כל מקרה עדיף שיהיה ברשותכם עורך דין זמין!

מידע חשוב אודות בתי משפט.

יש בנמצא הרבה עורכי דין בישראל, והם מתמחים בתחומים רבים ושונים; ניהול עיזבונות, רישום פטנט, דיני משפחה ותביעות שונות. עניינים משפטיים מתקשרים לכלל התחומים בחייכם, מהסיבה הזו ניתן לנחש שיגיע יום בו נזדקק לעורך דין טוב.

מהו תרגום נוטריוני? צריכים קצת מידע בנושא ייפוי כח נוטריוני?

עורכי דין נוטריונים הם עורכי דין רגילים לכל דבר עם הסמכה של ועדת הנוטריונים לתת שירות בעניינים מסוימים. למה אנחנו צריכים נוטריון? למשל, כשאתם שואפים להוציא דרכון זר, לפי החוק צריך להציג כמה מסמכים רלוונטיים מתורגמים. לא כל סוג של תרגום מתאים לכך, שכן צריך תרגום נוטריוני. מקרה מוכר נוסף, כשאנחנו צריכים הלוואה, מוכרחים להראות, בין היתר, חתימה של נוטריון מקצועי.

אין לכם עדיין עורך-דין? איך עוד לא מצאתם יפוי כוח לבנק?

בחיינו יש איזושהן בחירות חיוניות – מקום החתונה, השמות של הילדים והדובדבן שבקצפת הוא, העו"ד שיילחם עבורנו במקרה חירום.

מתים למצוא עורך דין מוסמך? זה רעיון מוצלח לבקש המלצות חמות מחברים. המלצות אלה הן הכי מייצגות, וכך תוכלו לדעת שאיש לא עובד עליכם.

כאשר אנו נפגשים לראשונה עם משרד של עורכי דין, חובה לבדוק אם הוא מתאים למה שאתם צריכים. לא כל עורכי הדין יודעים להתעסק בכל השירותים המשפטיים. תעריף נוטריונים, לדוגמא, מצריך טיפול שונה מאשר תביעות עבודה. לכן רצוי להתעניין לגבי לקוחות קודמים ולבדוק היטב שאותו המשרד אכן מטפל בנושאים מסוגכם.

לעוד מידע על עורכי דין מקצועיים, הקליקו על לינק האתר www.praklist.co.il/. תמהרו!

כתיבת תגובה