מה עוד כדאי לדעת על פיתוח אפליקציות

מה עוד כדאי לדעת על פיתוח אפליקציות

כמעט מרגע שאפליקציות המובייל הגיחו לאוויר העולם, היה ברור שהן כאן כדי להישאר. אפליקציות הפכו עם הזמן להרבה יותר מאשר משחקים ומקור לשעשוע – הן כלי שיווקי אדיר במציאות העסקית והמסחרית של ימנו. פיתוח אפליקציות לעסקים הוא חובה של ממש לכל מי שלא רוצה שהטכנולוגיה תשאיר את העסק שלו מאחור.

פיתוח הוא לא רק תכנות

כשאמורים 'פיתוח אפליקציות' רובנו חושבים מיד על מתכנת שבונה לנו אפליקציה. אך תכנות הוא רק חלק אחד בתמונה הגדולה. המתכנת הוא זה שכותב את הקוד היוצר את האפליקציה אך הוא היחיד שמעורב בתהליך. גרפיקאים, אנשי קריאטיב, אנשי שיווק אפליקציות , קופירייטרים וכו' כולם מעורבים בתהליך. המפתח הוא מנהל הפרויקט למעשה – הוא זה שעוזר ללקוח לאפיין את האפליקציה, הוא זה שבונה את הקונספט שלה, אחראי על הביצוע של כל הגורמים ולרוב גם על השיווק העתידי שלה. ניתן לומר שמפתח הוא 'מנצח התזמורת' האחראית על יצירת האפליקציה.

אפשר לפתח אפליקציה שתתאים לכל הפלטפורמות

כל משתמש מובייל יודע שאפליקציה חייבת להתאים לפלטפורמה שבה הוא משתמש. כך למשל אפליקציה לאייפון לא יכולה לעבוד על פלטפורמות שמשתמשות באנדרואיד ולהיפך. מה שלא כולם יודעים הוא שיש סוגי אפליקציות אחרים כמו אפליקציות WEB  למשל שניתנות לשימוש בכל סוגי המכשירים (לרוב עם התאמות מינימאליות).

פיתוח אפליקציות לא חייב להיות עסק יקר

האפליקציות הראשונות שיצאו 'לאוויר העולם' היו אפליקציות NATIVE כמובן. אפליקציות אלו דורשות רמה גבוהה של תכנות ומחירן בהתאם. היום, ניתן לפתח אפליקציות בעזרת טכנולוגיות מתקדמות אחרות המאפשרות שימוש בדפדפן ובקודי תכנות פשוטים יותר. אפליקציות אלו פחות יקרות לפיתוח ותחזוקה, עובדה המאפשרת לכל מי שרוצה לפתח אפליקציה למטרות עסקיות או אישיות לעשות זאת בתקציב סביר בהחלט.

אפשר לפתח אפליקציה כמעט לכל עסק

לא רק חברות ענק ועסקים גדולים יכולים ליהנות מהיתרונות של אפליקציות שיווקיות. ניתן היום לפתח אפליקציה כמעט לכל סוג של עסק – אפליקציות שירות, קניה ישירה, אפליקציות אינפורמטיביות, משחקים שיווקיים ועוד. בעזרת חברת פיתוח מקצועית תוכלו למצוא את האפליקציה שתתאים לעסק שלכם ולקהל היעד שלכם.

כתיבת תגובה