מועדי בגרויות 2012 – 2013

יש לכם רק בגרות חלקית? מאוכזבים מציון הפסיכומטרי?

אפילו בתקופה זאת, הוצאת תעודת בגרות היא לא תנאי בלעדי כדי למצוא עבודה, ובאופן כללי בדרך כלל לא אינדיקציה על חוכמה, אבל רצוי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, פשוט כי זה אחד מהדברים הבסיסיים בקורות החיים שלכם, ולעיתים אף חובה בשביל להתקבל ללימודים אקדמאים.

מועדי בגרויות 2012

ככל שתתנו לזמן לעבור לאחר סיום התיכון – ככה יותר קשה לחזור להשלים בגרויות. ומסיבה זאת, קל יותר להתחיל הכי מוקדם שאפשר. ישנם די והותר מקומות שאפשר להיעזר בהם. עוד מידע על מוסדות לימוד אלו יש בקלות ברשת. במידה ואתם חיילים, או אם השתחררתם לא מזמן, תוכלו למצוא הנחות והטבות מסויימות על קורסי שיפור בגרות.

רצוי שתפנימו שאתם כבר ילדים גדולים, על כן, התייחסו אל הנושא ברצינות יתרה ואל תתנהגו כתלמידי בי"ס; בעיקר כעת, כשידוע לכם את אשר אתם מבקשים לעתיד שלכם, וקיבלתם פרטים נוספים על תחומים רלוונטיים עבורכם.

ומה עם מבחן פסיכומטרי?

ציון הבחינה הפסיכומטרית מחושב בפורמט אחר מפורמט ציוני בחינת הבגרות. לציון הפסיכומטרי קיימת יותר חשיבות מלזה של הבגרויות, והפסיכומטרי עצמו קשה יותר בכמה רמות, על אף העובדה שמבחן זה לא מעיד על יכולתכם השכלית. ציון הבחינה הפסיכומטרית בא לבחון את אופן ההתמודדות שלכם תחת מצבי לחץ, את זיכרונכם וכמה אתם מסודרים ארגונית.

גם אם מסיבה כלשהי ניגשתם והוצאתם ציון לא מזהיר בפעם הראשונה – אין זה בהכרח אומר שאין לכם שכל, רק שבפעם הבאה תצליחו יותר; כמו בדייט ראשון, הרוב לא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא את התוצאה הרצויה בפעם הראשונה. בכל מקרה תוכלו להמשיך ולגשת לעוד מועדים, אם יש לכם מספיק כסף וכוח סיבולת לעבור את המבחן שוב. את התוצאה הכי גבוהה שתוציאו – רושמים שבע שנים. רוצים לדעת יותר – הקישו על הקישור.

כעת, אחרי שנחשפתם אל ידע נרחב יותר ובהנחה ואתם יודעים בבטחה איזה תואר מעניין אתכם ובמה תרצו לעבוד, זה השלב להשתמש במידע הזה לטובתכם האישית: קחו את אחד הקורסים, הוציאו ציון גבוה, ותנו לעצמכם טפיחה על השכם!

כתיבת תגובה