מורי נהיגה, פורום רכב לימודי נהיגה

אתר חדש בתחום הרכב והנהיגה עולה לאוויר בימים, האתר רישיון (Rishayon.co.il) אשר יכיל תכנים בתחום הרכב והנהיגה ייתן מענה לאלו המעוניינים בלימודי נהיגה, לימודי תיאוריה, קורסי נהיגה שונים ועוד, ויציע אפשרות של קבלת הצעות מחיר ממורי נהיגה בכל הארץ על רכב פרטי (אוטומט או רגיל), רישיון לאופנוע רישיון למשאיות ובעתיד יצורפו קורסים ורישיונות נהיגה נוספים. בנוסף פתח האתר פורום רכב מלא הכולל כ20 פורומים בשלל תחומי הרכב,פורומים כגון ייעוץ לרכישת רכב, טיפולי רכב ותחזוקה שלו, פורום רכבי אספנות רכבי שטח, פורום אופנועים ורכבים דו גלגליים ועוד….

לרגל השקת האתר מורי נהיגה יכולים להרשם בחינם ולקבל מתנה 30 פניות מתלמידים, ההרשמה למורי נהיגה היא ללא כל התחייבות כלל.

בימים אלו מחפש אתר רישיון בעלי מקצוע ואנשים בתחום הרכב לשיתוף פעולה בניהול חלק מהפורומים. חלק מבעלי המקצוע \ חנויות המתאימות כדלקמן: עו"ד בתחום דיני תעבורה חוקי תנועה לניהול פורום בתחום דיני התעבורה. בעלי מוסך או מוסכניקים לניהול פורום תחזוקת רכב וטיפולים. מתקינים מקצועיים ואנשים המתמחים בשיפורי רכב לניהול פורום שיפורים ושדרוגי רכב , חנויות מערכות וציוד לרכב לניהול פורום בתחום זה ובנוסף אנשי שטח לניהול פורום רכבי שטח.

משתפי הפעולה יזכו לחשיפה באתר שנראה כי יהיה אחד מהמובילים בתחום הרכב.
למרות שנראה כי האתר עדיין לא מוגמר, כבר ניתן לראות כי יקודם במהרה אם בפרסום או על ידי קידום האתר במנועי חיפוש שונים באינטרנט.

כתיבת תגובה