מזכרת חתונה – את החתונה שלכם לא ישכחו!

מזכרת חתונה היא חלק בלתי נפרד מחתונות כיום. המזכרת יכולה להיות מזכרת שימושית שתישאר אצל המוזמנים לשנים, זה יכול להיות מגנט עם התמונה של הזוג הטרי, קופסת ממתקים או שוקולד, ספר תהילים שגם הוא יהיה שימושי לאורחים וכיו"ב.

אין כמו שי של ברכה והבעת תודה לאורחים שהיו באירוע שלכם. יש שלל רעיונות מקוריים של מזכרות חתונה שאפשר לתת לאורחים על מנת שיזכרו את האירוע שלכם להרבה זמן.

עציץ ממותג ובו עץ ננסי כמו עץ האושר או עץ השפע יהיה להם מזכרת חתונה שימושית. והם יוקירו לכם תודה, היות ורבים מהאנשים כיום יודעים מה מסמל עץ האושר. לפי תורת פנג שוואי, זהו עץ בעל אנרגיה חיובית המשרה אושר לבני הבית, זהו צמח שהוא מאוד קל לגידול ומחזיק הרבה שנים. כמוהו גם עץ השפע, שלפי תורת הפנג שוואי הוא נותן עושר ושגשוג.

אם כבר כל כך טרחתם להשקיע בחתונה שלכם, השקיעו גם על מזכרת חתונה לאורחים. שווי המזכרת יכול לעלות לכם כ-4% מכלל ההוצאות של האירוע, לכן אל תנסו להתפשר על איכות, וכדאי להשקיע במזכרת אישית.

התבלבלתם? אתם אובדי עצות? גלישה באינטרנט תפתור לכם את הבעיה ללא התרוצצויות והשקעת מחשבה מרובה. ברשת תוכלו למצוא מזכרות חתונה שונות, כמו בין מתקן תזכורת מגנטי, פנקס לניהול רשימות כשהבסיס שלו עשוי ממתכת, שעון קיר מיוחד עם ספרות בצורת סימנים של ספירת ימים בבית הכלא (אין ספק כי זו מזכרת חתונה עם הרבה הומור שתישאר זמן רב בבית) ועוד.

נכון שבחירת מזכרת חתונה מתחילה להיראות כמו משימה פשוטה?

עוד רעיון יפה למזכרת חתונה זה המסר שאתם רוצים לשלוח כמו: "בקרוב אצלכם". ישנם זוגות שיעדיפו מזכרות חתונה יותר סמליות ומצועצעות כמו שקית העשויה מטול שמזכיר את החתונה ובתוכה יהיו שוקולדים בצורת לב.

זכרו כי מזכרת חתונה תלויה בכם ובתקציב שלכם, אבל עצם המחווה שלכם תשדר את המסר שלכם כראוי.

מי שבאמת רוצה מזכרת חתונה מיוחדת והוא בעל חוש הומור מפותח ויודע כי מתנה הומוריסטית תוסיף הרבה אווירה שמחה לחתונה שלו, שיזמין צייר קריקטורות שיצייר את כל האורחים באופן היתולי. הציור מוענק לכל אחד מהאורחים בחתונה וזו באמת מזכרת בלתי נשכחת ומקורית מאין כמוה!