מחירי דודי שמש וחשמל

שוב מקלחת קרה? יש פתרון! אם נשבר לך מהסיטואציות האלו ואתה אומר לעצמך זה פשוט לא יתכן שבחוץ חמסין והמים בבית קפואים כמו קרח. למה לסבול? יש אלטרנטיבה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול הקרניים הסולאריות על ידי התקנת דוד שמש. למידע ועצות בתחום – המשיכו לאתר הבא.

כי זה ירוק יותר

הצבת דוד שמש יכולה להפחית בצורה משמעותית את צריכת החשמל השנתית בבית ואפילו באכסניות. אין כמו לנצל את החום הנפלט מהשמש לחימום המים במקום לבזבז משאבים על שימוש באביזרים חשמליים או אופציות אחרות הדורשות כמויות חשמל עצומות.

מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק מאפשר הפחתה בהוצאות כי גם להפחתה בשימוש בחשמל. בזאת אנו מורידים אתכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ובכך מונעים דלדול של מקורות האנרגיה.

מחירי דודי שמש

כיצד זה פועל? איפה ממקמים? איפה זה פותח? הכל על דודי שמש.

במדינת ישראל יש חוק על פיו יש צורך לעשות שימוש בדוד שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). על ידי תקנה זו חוסכים כ-3 אחוזים מצריכת החשמל הכלל ארצית.

פיתוח הדוד נעשה במדינת ישראל. יש בזה הרבה הגיון, לא?

את הדוד ממקמים על גג הבית לרוב, או על פני משטח אחר המאפשרים חשיפה מתמדת של הקולטים לשמש. את גוף הדוד מעמידים כך שהקולטים פונים לדרום.

גוף הדוד מורכב ממיכל העשוי מתכת, המשמש מאגר מים, המחובר בצינור לקולטים. בתוך הקולטים מסודרים צינורות מים במסגרת סגורה.

מסגרת הקולטים הסולאריים נבנתה באופן כזה שצלע אחת חשופה ועשויה זכוכית חלקה ואילו יתר הפאות מצופות שחור, כדי ללכוד את מירב הקרניים החמות. עקב כך מוכרחים לוודא שהצד עם הזכוכית נקי ומבריק.

קניית דוד מסוג זה מומלץ במיוחד לבית פרטי ואפילו בחדרי הכושר במדינות חמות שבהן מתאפשר לעשות שימוש במשאב הנגיש של חום השמש.

זקוקים למידע נוסף? לא מבינים איך חייתם עד היום? למים חמים בלי הפסקה, גלשו לאתר האינטרנט ותמצאו פרטים מטובי נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה