מתי נצטרך הובלת כספות?

הגיע הזמן! עוברים!

עבור רבים העברת הדירה זהו תהליך מרגש. מדובר על זמן טוב לבצע שינוי וסדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, להפרד מהישן ולהתרענן בדברים חדשים. עם זאת, כאשר עוברים דירה יש לבחור בקפידה חברה מנוסה ואמינה שתוביל בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונוח כמה שאפשר.

הובלת פסנתרים

הדבר העיקרי שאנשים ימהרו לבדוק הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הינו רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רובנו, אולם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את העסקה הטובה ביותר עבורכם?

שלא תתפלאו אם הזמנתם הובלה לכל הבית בשש מאות ₪ ובתאריך ההובלה הגיע גבר רופס ובודד עם טנדר מלא דפיקות. הרי לא הייתם נותנים את הרכב שלכם בכל מוסך זול ככל שיהיה, למה תרצו לתת את הרכוש שלכם בחסדיו של מוביל שרלטן, גם הצעתו זולה בהרבה.

אז איך מוצאים מובילים איכותיים?

אם יש לכם ספק עדיף להשוות בין כמה חברות. השוואה של הצעות ממספר חברות תוכלו לקבל מושג מה חברה ממוצעת מאפשרת ועבור איזה מחיר, מה שיאפשר לכם להכיר את העלויות השונות ולקבוע טווח מחירים אותם אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר במחיר זה, מחפשים מוביל? לחץ עליי.

בבדיקת הצעת מחיר הפער יהיה כתוצאה של:

נסיון בפועל – חברות הובלות הפועלות בתחום תקופה ארוכה מעסיקות פועלים מיומנים שהעבודה לא זרה להם ועובדים בצורה יעילה ומהירה תוך הקפדה וטיפול מסור בחפצים האישיים שלכם. לחברות הובלות אלו לקוחות רבים והן יכולות להציג מס' גדול של המלצות.

ביטוח ואחריות – קחו לתשומת לבכם שרוב מן ההצעות ה"מפתות" שתקבלו אינן מזכירות שום סעיף ביטוחי. בעת ביצוע הובלת משרד חשוב מאוד להקפיד שקיים סעיף מסוג זה ולוודא על מה הוא נותן אחריות כדי שתהיו רגועים.

רכב ההובלה וכמות האנשים – חברת הפועלות דרך קבע יביאו איתם משאית סגורה לעומתם עוסקים בעקיפין בהובלות שיבואו לבד נהוגים על פיקאפ שבמקרה הכי טוב סגור עם חתיכת ברזנט. חברות הובלה רציניות יגיעו בליווי צוות מובילים מקצועי ומיומן של לפחות שלושה עובדים, תלוי בגודל הפרוייקט – דבר המבטיח לכם שירות וטיפול זהיר יותר בתכולת הבית.

הובלה באמצעות מנוף – הבאת מנופאי יגרור עליה במחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה בידיכם ברירה אלא מלהשתמש בו כתוצאה ממגבלות מקום. בכל אופן, שווה לקחת שירות של מנופאי גם אם לא מוכרחים כיוון שזה יכול לחסוך זמן ופוסל אפשרות של פגיעה בפריטים שלכם בזמן העברת הפריטים במסדרונות צפופים.

אני מקווה שנתתי לכם מספיק בשביל להתחיל למציאת הצעה ממוביל טובה ומשתלמת. לא הספיק לכם? רוצים עוד טיפים למציאת חברת הובלות טובה במחיר מצויין? גלשו לקישור וגם אתם תוכלו להנות מהמלצות ומידע אשר יאפשרו לכם לעבור את היום הגדול ללא כאב ראש.

כתיבת תגובה