מחירי שירותי אחסון אתרים בישראל

כל המידע על אחסון וירטואלי.

אם כבר בניתם פורטל ברשת, דאגתם לעיצוב, שמתם בו תוכן טוב והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן – יש צורך לחשוב על סוגיית האחסון. כל פורטל ברשת, גדול או קטן, חייב להיות מאוחסן על שרת. שרת שכזה זה סוג של מחשב על עם נתונים חזקים שבאפשרותו ניתן לגבות מס' ענק של קבצים יחד מתעניינים? לחצו עליי.

מציאת ספק שירותי ענן זהו אינו דבר פעוט, לא כל חברת אחסון היא חברה אמינה, בגלל זה יש לבדוק את הפרטים הבאים –

שרתי החברה – באינטרנט קיימות הרבה טכנולוגיות שונות מאוד, אתרים באינטרנט נבנים בצורה שונה ולא כל סוג שרת יוכל לארח את האתר שלכם. חובה לבדוק אם שרתים של חברה מסוימת רלוונטיים לאתרכם.

לבחור בחברה אמינה – שרת שנופל גורם ללא מעט נזק לאתרכם, על אחת כמה וכמה אם מדובר בפורטל אינטרנט עסקי. כל דקה בה האתר אינו פועל המשמעות היא הפסד כלכלי. מאוד חשוב לבחור בחברה עם מוניטין מצוין, כזאת שיודעת לתחזק את חוות השרתים שלה ולהתמודד עם קשיים אם קיים צורך.

נפח החבילה – איזו חבילה אתם צריכים בשבילכם? כמה זה יעלה? כמו בעסקאות אחרות, גם בזה לבחון איזו תמורה אתם אתם מקבלים. חשוב לבדוק את גודל חבילת האחסון ומהירות הגלישה.

אחסון בארץ לעומת אחסון בחו"ל – מי שמחפש אחסון אתרים בישראל במחיר זול, יכול להגיע למצב שבו משלם על שרת בברזיל. שרתי אחסון כאלה פועלים לאט מאוד, הקצב של העברת הנתונים עשוי להיות איטי בצורה מרגיזה ואם התרחשה תקלה – אולי לא יהיה למי לפנות.

והחלק החשוב ביותר – בדקו מראש עם החברה שיש גיבוי של התכנים שעל השרת, הפרט הקטן הזה עשוי לחסוך לכם סבל מיותר.

מה עושים הלאה?

רק אחרי שביררתם את הנושאים החשובים הללו, צריך להשוות בין כמה הצעות. אחרי הכל, ודאי תרצו לדעת שהנכם מקבלים שירות מצוין שיבטיח לאתר שברשותכם מקסימום יציבות.

בעזרת האינפורמציה הזאת לבחור שרתי אחסון לאתר העתידי שלכם לא תהיה עבודה קשה במיוחד, שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה