מחפשים חברת ניקיון?

לא פשוט למצוא מישהו שלא אוהב להיות בסביבה נקיה. הסיבה לכך פשוטה, ניקיון מקושר אצלנו לתחושות נעימות, כאשר יש פחות אבק ולכלוך יש פחות סיכוי לפתח מחלות, ובכלל, אם הכל נקי האוויר צלול יותר וכך גם האווירה.

אולם העניין הוא שבדרך כלל אנחנו לא פנויים לדאוג לכל נושא הניקיונות בעצמנו ואנחנו בוחרים לקחת צוותי נקיון שימלאו תפקיד זה בתשלום. אבל יש לא מעט סיפורים הנוגעים ללקוחות אשר שכרו חברת ניקיון וזכו לעבודה חובבנית, צוותי ניקיון שקבעו איתם ופשוט לא הגיעו, חברות הברקה שממש הרסו את הרצפה בשימוש בחומרים לא מתאימים, ואפילו מקרים שבהם הדבר היחיד שעבר ניקוי היתה קופסת התכשיטים…

עוד לפני שתזמינו שירותי ניקיון חשוב לשקול כמה דברים.

בעלי בית או עסק ולא רוצים לשבור את הראש עם שפשופים וניקיונות? מחפשים שירות הברקה קריסטלית או לנקות את הבית אחרי שיפוץ? מנסים למצוא ניקיון דירות? איך מאתרים את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום של ניקיון מבנים?

– אנו ממליצים לוודא שהזמנתם את שירותי הניקיון והפוליש המון זמן מראש, במיוחד כשמתכננים לעבור דירה בחודשים החמים של השנה ובמהלך תקופת ראש השנה ופסח.

– לא מומלץ להסתפק בשום הצעה לנקוי הבית שניתנה בטלפון. הקפידו ודירשו מבעל המקצוע שיבוא לראות, וייתן את הצעת המחיר במסמך כתוב.

– אל תתפתו לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר שנשמעות נמוכות מדי. ניקיון לדירת ארבעה חדרים בסכומים הנמוכים מ- 1200 שקלים צריך לעורר תהיות.

– וודאו שהצעת המחיר שקיבלתם לעבודת הניקיון תכלול גם שמוש במכונת פוליש, כדי שחלילה לא תישארו תקועים עם בעל מקצוע שנעזר רק בדלי וסחבה.

מחפשים להזמין חברת ניקיון במחיר שפוי? מומלץ לקבל 4 הצעות מחיר לפחות לקרוא חוות דעת על כל חברה, לשוחח עם לקוחות מרוצים ולעגן את הפרטים בהסכם. שיהיה בהצלחה.

כתיבת תגובה