קייטרינג לשבת חתן

לא משנה כמה תשקיעו באירוע – אלף מוזמנים בגן מפואר, תביאו מופע חי שיפיל את כולם מהרגליים, תשימו מאה אלף שקל על העיצוב ותעניקו לאורחים עשרות ריגושים – הדבר החשוב ביותר בעיני המוזמנים הוא מדד הקייטרינג. עובדה: לא רק הצבא צועד על קיבתו, גם המוזמנים באירוע פועלים על עקרון דומה, לכן כשבוחרים קייטרינג כשר למהדרין, מלבד הטעם הטוב יש עוד כמה דברים שעליהם יש לחשוב.

מבחר עשיר של מנות ותוספות: מתודת הפלאפל טוענת שאין על החומוס לבדו ניצור את המנה, האלמנט הכי משפיע זה השילוב המוצלח בין סלטים ורטבים. רוב הישראלים אוהבים ערב רב של מנות עיקריות ותוספות מהן ניתן לקחת ולמלא את הצלחת, ולכן, בכדי שכולם יהיו מרוצים, משתלם לשכור קייטרינג לחתונה שמציע מספר רב של מנות.

צורת ההגשה: זו שאלה גדולה, האם לבחור בבופה אשר חוסך בהוצאות ונותן לאורחים שלכם מגוון אדיר של מנות מהן אפשר לטעום, או הגשה לשולחנות, שיטה שהוכיחה את עצמה כנוחה לאורחים. לרוב, מרבית המבוגרים מעדיפים הגשה לשולחן, אך במידה ועיקר המוזמנים צעירים, בופה הוא בחירה טובה יותר.

הקינוחים: אין כמו קינוח טוב לסיום הארוחה. פה עדיף לקחת דווקא קינוחים רגילים שכולם אוהבים, שוקולד, פירות וגלידה.

מה שהכי קשה להחליט זה האם להציע קייטרינג כשר, כאשר גם כאן הגורם שהכי משפיע זה המוזמנים. במידה ומרבית המוזמנים שלכם שומרים כשרות יש צורך להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונתם – משום שהם אלה שלבסוף ייהנו מהארוחה.

ככל הנראה בחירת חברת קיטרינג והתפריט יהיו הקביעות עם ההשפעה הגדולה ביותר על הערב האירוע שלכם ואיך שהוא נתפס בעיני המוזמנים, אז התנהלו בחוכמה – וגם אם חשוב להשקיע באטרקציות מסוג קייטרינג לשבת חתן טוב ואיכותי ההוצאה הכי חשובה היא הקייטרינג.

כתיבת תגובה