מטבח מודרני יצירתיות היא שם המשחק

עיצוב מודרני לכשעצמו הוא עיצוב הפורש בפנינו אין ספור אפשרויות של צבע, חומרי גלם, קווי חיתוך וכדומה. למעשה, ניתן לומר ש"אין חוקים באומנות מודרנית" והדבר מקבל ביטוי גם בתחום עיצוב מטבחים. אין כאן "נכון" או " לא נכון". אתם מחליטים. יחד עם זאת, התפקיד שלנו הוא לייעץ לכם ולהנחות אתכם לעבר מטבח החלומות שלכם.

למה חשוב לקבל ייעוץ מקצועי טרם עיצוב המטבח?

מכיוון שרובינו לא מעצבים מקצועיים. במקרה הטוב יש לנו בעיני רוחנו מפרט מדויק לפרטי פרטים של מטבח החלומות שלנו, ובמקרה הפחות טוב יש לנו קוים כלליים בלבד. התפקיד שלנו הוא להתאים עבורכם, בהתאם לסגנון ולטעם האישי שלכם, גם את עיצוב המטבח אבל גם לוודא שהוא אכן מתאים לכם מעבר לחזותו הויזואלית. בסופו של דבר, מטבח מעוצב, מקסים ומיוחד ככל שיהיה, אם אינו פרקטי ואינו עונה על הצרכים שלנו, מאבד מהיופי שלנו בעינינו , ואנו נמנעים להשתמש בו אלא אם אין ברירה. לא זו הכוונה כאשר טורחים ומשקיעים מחשבה וכסף במטבח יוקרתי.

מה כולל תהליך הייעוץ וההכוונה?

על המעצב לתאם ציפיות: מה חשיבות המטבח עבורכם? מה אתם אוהבים לעשות במטבח? האם עבורכם מטבח הוא רק מקום לבשל, לאפות ולטגן או אולי הוא גם חדר אינטימי לאירוח או בילוי משפחתי?  מה סגנון החיים שלכם? כמה נפשות גרות בבית? מה גודל המטבח שעומד לרשותכם? איזו אווירה אתם רוצים שתהיה במטבח שלכם? האם אתם אוהבים תחושת מרחב או תחושה של קירבה? האם אתם אוהבים "סדר בעיניים" או "עומס חמים"? האם אתם אוהבים חומרים חמים כגון עץ או חומרים קרים כגון מתכת, זכוכית או שיש? שאלות אלה ועוד רבות אחרות הן שאלות חשובות לאין שיעור, כיוון שהן אלה שבסופו של דבר מסייעות לעצב עבורכם מטבח חלומי, שמותאם לכם כמו כפפה ליד. מטבח שעוצב על פי מידותיכם האישיות. הסוד של מטבחי יוקרה באשר הם, בין אם הם בסגנון כפרי ובין אם בסגנון מודרני, הוא בחשיבות הייעוץ , איסוף האינפורמציה והתכנון המקדים והמושכל.

למותר לציין כי מטבחים פשוטים, בפרט אלו שמיועדים להרכבה עצמית הם מטבחים סטנדרטיים, שלא רק שאינם משדרים יוקרה, ואינם איכותיים (כי חומרי הגלם מהם הם עשויים הם זולים ופשוטים), אלא שבסופו של דבר אתם מוצאים את עצמכם מתאימים את עצמכם למטבח במקום שהמטבח יהיה מותאם מראש אליכם.

כתיבת תגובה