סוגים שונים של מדבקות בגלילים

מדבקות אלה מיוצרות במגוון של פורמטים: מדבקות מסוג פוליאסטר, מסוג פוליפרופילן, וולום, נייר כרומו, נייר כסוף או מוזהב, נייר זוהר, שקוף ועוד. בהתאם לסוג הנייר גם השימוש המיועד. ניתן להשתמש בכמה שיטות הדפסה על מדבקות בגלילים, שוב, לפי הצרכים, הדרישה ומטרת המדבקה. כך למשל, המדבקות הללו יכולות להיות  מודפסות בהדפסת פרוצס צבעונית עם אופציה לציפוי לכה – לפי בחירת הלקוח ובהתאם למטרת ההדפסה.

שיטות שונות של הדפסת מדבקות :

שיטת פלסקו נעזרת בגלופה שעשויה מחומר פלסטי. גלופה זו מכילה את כל המידע שיופיע על גבי המדבקה (כתוביות, צורות וכו') בצורת תבליט, ומעבירה אותו למדבקה עצמה. יש לציין כי מדובר באחת משיטות ההדפסה הותיקות יותר, המספקות איכות הדפסה טובה מאוד. יחד עם זאת, מכונות בלט משוכללות ומתקדמות יותר מעלות על רמת חדות ההדפסה גם כאשר מדפיסים בשיטה זו.

שיטת לטרפס היא שיטת הדפסה מתקדמת יותר, הנעזרת בגלופות איכותיות ומשוכללות יותר. שיטה זו מאפשרת ייצור מדבקות באיכות גבוהה הן מבחינת החדות והן מבחינת אפשרויות הצפיפות שעל גבי המדבקה עצמה.

שיטת אופסט היא שיטת ההדפסה המתקדמת והמשוכללת ביותר כיום. מדבקות המודפסות באמצעות שיטה זו משמשות למטרות מיוחדות, אקסקלוסיביות, המחייבות עבודת צבע איכותית במיוחד.

ישנם מקרים בהם מדבקות בגלילים מודפסות באמצעות דפוס דיגיטלי. הדפסה דיגיטלית של גלילים אלה מתבצעת בכמויות קטנות או בינוניות ומתאימה פחות למקרים בהם יש צורך בכמויות גדולות של מדבקות. דפוס דיגיטלי אינו נעזר בגלופות, ואיכות ההדפסה גבוהה מאוד.

מדבקות בגלילים ותוספות אפשריות:

על חזות המדבקה ועל עיצובה  לעלות בקנה אחד עם המטרה לשמה היא קיימת. כך למשל, בעזרת לכה ניתן לשוות למדבקה עצמה מראה מבריק או מט, לכן, חשוב לדעת מהם הצרכים של כל לקוח ולשם מה נועדו המדבקות שהוא מזמין על מנת לספק עבורו את ההדפסה הטובה ונכונה ביותר.

כתיבת תגובה