מי שרוצה להצליח הולך לבחינת GMAT

יש לא מעט אנשים שהחלום שלהם הוא לא ללמוד בארץ, אלא דווקא ללמוד לבחינת GMAT, על מנת להתקבל לאוניברסיטאות של ארה"ב. בחינת GMAT נחשבת היום לאחת הבחינות היוקרתיות, אך גם הקשות והמורכבות, אשר סטודנטים יכולים לעשות על מנת להתקבל למוסדות השכלה גבוהה יוקרתיים ואיכותיים. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם עתיד בעולם ההשכלה הגבוהה, כדאי לדעת כמה דברים על מבחן GMAT.

כמו פסיכומטרי, אבל לא בדיוק

GMAT הוא מבחן שבנוי למעשה ממספר פרקים – פרק כמותי שבוחן ידע וחשיבה מתמטיים, פרק מילולי שבוחן את ידיעת השפה האנגלית, ופרק של כתיבת חיבור שאף הוא בודק כישורים מילוליים, באופן קצת שונה ולמטרות אחרות. חשוב לציין שכמו בפסיכומטרי, גם GMAT כולל למעשה שני פרקי פיילוט – כאלה שהציון שלהם לא מחושב בכלל, וכמו בפסיכומטרי – אתם לא יודעים מה הפיילוט ומה הפרק האמיתי, ולכן חשוב להתייחס אל כל החלקים של GMAT, כאל מבחן אמיתי לכל דבר ועניין. יוצא דופן הוא פרק החיבור. פרק החיבור תמיד יהיה בתחילת המבחן של ג'ימט, ותמיד יהיה רק אחד ממנו. הציון עבור החיבור לעד יופיע מחוץ לחישוב הכללי של הבחינה, וסקלת הנקודות שלו היא בין 0 ל6, כאשר יש הפרשים של חצי נקודה בין ציון לציון.

להתכונן להכל מראש

כפי שאתם שמים לב, ג'ימט הוא לא עניין קל בכלל – אבל עובדה שיש אנשים שעוברים אותו בציונים שגבוהים מ700, אחרי הכל כמו בפסיכומטרי – הכל יחסי בתוך הבחינה. לכן, אתם בסך הכל צריכים להיות יותר טובים מאחרים. אם תירשמו אל קורס GMAT תוכלו להעלות את הרמה שלכם באופן מרשים למדי, וכך תראו איך עוד ועוד דלתות נפתחות.