מכונת שיוף לציפורניים

נשים אוהבות יופי. כך היה מאז ומתמיד. אך מעבר לכך, בכל מה שקשור להופעה חיצונית נשים נצמדות להבנה אחת בסיסית: היופי הוא לא רק עניין של טעם ושל אופנה מתחלפת, הוא גם עניין אסתטי מובהק! ועל כן, אחד מכרטיסי הביקור הבולטים ביותר של האשה נמצא בידיה – תרתי-משמע – או ראוי יותר לומר: בקצות אצבעותיה. נשים רבות מסביב לעולם מוסרות את מיטב זמנן וכספן בכל חודש על מנת להיראות אסתטיות, כאשר אחת מן התחנות החודשיות שלהן כוללת התפקדות אצל טכנאית הציפורניים.

כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד… אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה – ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

בחברת – N&D Nail Design מבינים את החשיבות של מכונת שיוף לציפורניים שעומדת בדרישות המסיביות של עבודת הטכנאית וכן מניבה תוצאה משביעת רצון מצד הלקוחה. לפיכך, בחברתנו מכונת שיוף לציפורניים הינה מן המכשור הנמכר ביותר מאחר שההיצע הינו מהדגמים הנמכרים והמבוקשים ביותר בשוק. בין המכונות המשווקות ביותר ניתן למצוא את ה – סטרונג 207 שהיא למעשה אחת המכונות הטובות והנרכשות ביותר כשלצידה קיים מלאי של דגמים נוספים כגון: מכונות שיוף אנלוגיות ודיגיטליות עם שואב אבק, מכונות שיוף אינטגראליות, מכונת שיוף סיגמה ודגמים נוספים בעלי איכות ואחריות.

מהם הפרמטרים החשובים לבחירת מכונת שיוף?

הפרמטרים לבחירת מכונת שיוף לציפורניים נקבעות על-פי צרכי הטכנאית כאשר אלו נקבעים לפי אופי עבודתה והיקף לקוחותיה, אך יחד עם זאת קיימים שני פרמטרים חשובים שעליהם יש לשים את הלב: א. בחירה נבונה של דגם ויצרן ו-ב. מספר סיבובים לדקת שיוף הנע בין 20 ל- 35 אלף סיבובים בדקה. את הסעיף הראשון נקל להבין מאחר שכל דגם מתמקד בפן אחר וכל בעלת מקצוע יודעת איזה מהדגמים  הוא הנכון בעבורה ולגבי היצרן, ככל שהחברה המייצרת מוכרת יותר ובעלת מוניטין טוב יותר – יש לטכנאית על מה ומי להסתמך בזמן רכישת המכונה. לגבי מהירות הסיבובים הנזכרת, מבחינת רמת הגימור – התוצאה בשתי המהירויות תהא זהה, מה שכן יורגש בהפרש שבין המהירויות – זהו המאמץ הפיסי שעל הטכנאית להפעיל בזמן השיוף, כאשר בסיכומו של דבר – טכנאית שעובדת פחות שעות ורוכשת מכונת שיוף לציפורניים עם מהירות סיבובים נמוכה וחברתה המשתמשת במכונת שיוף מהירה אך עובדת יותר שעות –  שתיהן תשקענה (פחות או יותר) את אותו המאמץ.

אחריות מלאה על מוצרי החברה

N&D Nail Design  הינה חברה בעלת מוניטין המאמינה כי טוב שם טוב משמן טוב ומעבר למתן שירות מצוין ניתנת ללקוחותינו אחריות מלאה על כל מוצרי החברה. בחברתנו ניתן לרכוש את כל הציוד הנדרש לעסק בניית ציפורניים החל ממכשירים חשמליים, מכאניים וכן מוצרים נלווים כגון: לקים, אבני סברובסקי, אבקות ונוזלי אקריל ועוד.

 

כתיבת תגובה