חומרים לבניית ציפורניים

חומרים לבניית ציפורניים, למי זה טוב? לכולנו מוכר המשפט הבא: "סימנים לבנים בציפורן מצביעים על חוסר סידן". בעבר המשפט הזה התקבל ללא עוררין. כל ילד ידע שאם יש סימן לבן בציפורן – צריך לשתות חלב. הזמנים השתנו, הנאיביות חלפה מן העולם והרפואה התפתח בקצב מטאורי, אך עדין, באופן מפתיע לגמרי – ככל שהרפואה מתקדמת יותר ומחקרים אינספור נערכים בכל תחומי החיים, הסברא בעינה נשארת ויותר ויותר רופאים נוטים להסכים כי תסמינים חיצוניים על הגוף – מצביעים לא פעם – על התפקוד הפנימי שלו. על כן, לא פלא הוא שלנשים ולאנשים כאחד – חשוב מאוד להיראות טוב, מאחר ש"נפש בריאה בגוף בריא" הינה פסיקה חד משמעית לכל בר דעת.

אחת הדרכים הטובות אם כן לשמור על מראה ציפורניים ורודות וחיוניות היא להקפיד על דיאטה מאוזנת הכוללת רשימה לא מבוטלת של ויטמינים ומינראלים, אך עד שכולנו נניח לרגע בצד את האוכל המהיר ונפסיק לכרסם את הציפורניים בדאגה, אולי רצוי לזכור את החלק הראשון של הפתגם שהוא "נפש בריאה…" ולזו, די במראה עיניים לפעמים על מנת להרגיש טוב.

לפיכך, לא ייפלא כי נשים רבות (וגם גברים) מוטרדים מאוד ממראה ציפורניים מוזנח. במדינות מערביות נאורות ישנם גברים לא מעטים המקפידים להעניק לעצמם טיפול מניקור אחת לחודש. אמנם מבחינה אסתטית די בניקוי העור שסביב לציפורן, בהסרת השומנים שבין העור למקום צמיחת הציפורן ובמריחת שכבת לק שקופה או חומר לחיזוק הציפורן והזנתה על מנת להשיג את המראה הנקי והנעים לעין. לגברים זה מספיק אך מה לגבי המין היפה? מאוד קשה למצוא נשים בנות זמננו שמסתפקות במראה ציפורניים נקי, למעשה, לא זאת בלבד שאינן מסתפקות בכך, אלא שלכתחילה הן לא מעוניינות במראה הטבעי ולשם כך ישנו מלאי של חומרים לבניית ציפורניים על מנת לתת מענה לשיגעונות של  צבע, אורך, דקורציה, גוון ושאר יצירתיות כיד הדמיון הטובה.

חשיבותם של איכות החומרים לבניית ציפורניים

להיות נקי זה חשוב. להיות אסתטית זו מעלה. להיות יפה זו ברכה. אך מה באשר לבריאות? ושוב כשמדברים על ציפורניים, גם אם החלטנו ללכת על הדרך הקלה והמהירה, הווה אומר: בניית ציפורניים, עדין חוזר עניין הבריאות בדלת האחורית. והרי חידוש: חומרים לבניית ציפורניים חייבים לקבל אישור ממשרד הבריאות! אין הכוונה שכל חומר מקבל מרשם רופא על חסרים בויטמינים כאלו ואחרים, אלא, שהחומרים עצמם עשויים להיות רעילים, להכיל חומר שגורם לאלרגיה, למחלות עור, לפטרת ולשאר מרעין בישין. על כן, חשוב מאוד לדעת אילו חומרים לבניית ציפורניים יש לרכוש (באם את טכנאית ציפורניים) ובאילו חומרים לבניית ציפורניים משתמשת הטכנאית שלכן – הלקוחות.

ב- N&D Nail Design קיים מבחר של חומרים לבניית ציפורניים המאושרים על ידי משרד הבריאות. בנוסף, מדובר במוצרים מאיכות מעולה המשדרגים את התוצאה הסופית לרמת מקצוענות. שימוש בחומרים זולים – עולה ביוקר! לאורך זמן נפגע המוניטין של העסק מה שגורם לירידה בחוג הלקוחות וברף ההכנסות. לכן, מומלץ לכל טכנאית ציפורניים המכבדת את לקוחותיה ומבקשת לשמור על רמתה המקצועית, כי תקפיד לרכוש חומרים לבניית ציפורניים באיכות טובה ומתוצרת מוכרת ובעלת שם.

התאמת החומרים לאקלים הארצישראלי

תחום היופי והטיפוח הינו אחד התחומים המשגשגים ביותר, מה שבולט בהחלט בהיצע הנרחב של אתרי מכירות למוצרי יופי וקוסמטיקה באינטרנט. אך זאת חשוב לדעת, כי כפי שבמוצרי קוסמטיקה ברור שמה שמתאים לסוג העור של האירופאיות לאו בהכרח מתאים לנשים בעלות גון עור אקזוטי, כך הוא הדבר גם בחומרים לבניית ציפורניים, כי מה שמתאים לשימוש ביבשת שרוב ימיה מושלגים לא תמיד יחזיק מעמד באקלים הארצישראלי החם והלח. לכן, ב- N&D Nail Design דאגנו לבדוק את הנקודה הזו לפני ההחלטה לייבא את המוצרים ארצה על מנת ליצור תיאום בין החומרים המשווקים בחברתנו לבין עמידתם באקלים הנ"ל..

אם כן, נראה כי איך שלא נבחן את העניין, טיפול בציפורניים דורש השקעה. בין אם מדובר בפן הבריאותי, הטיפוחי או האופנתי, הכלל המנחה שווה לכולם: לתוצאות טובות במיוחד – רצוי להשתמש במוצרים מהשורה הראשונה.

כתיבת תגובה