מנעולן לאבטחת הבית

אבטחת הבית היא דבר שלא ניתן להתפשר עליו והיא הכרחית כדי להגן על כל מי ועל כל רכוש שנמצאים בו. לא ניתן לאבטח את הבית בעזרת מנעולים רעועים וישנים שמותקנים על דלתות הכניסה לבית ומי שאצלו זה המצב צריך להזמין מנעולן בהקדם כדי להחליף את כל המנעולים האלו ולהתקין במקומם כאלו מהסוג האיכותי ביותר.

מנעולנות הוא תחום שהרבה מזלזלים בו אך למעשה הוא זה שמציל אותנו כל פעם שאנחנו צריכים לשכפל מפתח, נתקעים מחוץ לבית, רוצים להחליף מנעולים ועוד. כל מנעולן מורשה הוא כזה שלמד מנעולנות במקום שמספק את הקורס. בקורס לומדים המנעולנים לעתיד את כל הדברים שמנעולנים מומחים צריכים לדעת.

מנעולנות הוא קורס שיכול לבוא לעזרת כל אחד בשלב מסוים אבל מי שלא זכה ללמוד מוכרח להזמין מנעולן כאשר הוא נתקל בבעיה עם המנעול או המפתח. כאמור, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להתקין מנעולים איכותיים על דלתות הכניסה. המנעולים האיכותיים הם מורכבים יותר ולכן קשה יותר לפרוץ אותם, כך שהגנבים לא ינסו בכלל לפרוץ לבית שעל דלתותיו מותקנים המנעולים האלו.

יש מנעולנים בשפע, לכן קשה לבחור אחד, אך הבחירה צריכה להיות אחת ונכונה. קודם כל, מנעולן טוב הוא כזה שעבר קורס מנעולנות ושכעת הוא מורשה לעסוק בתחום, זאת מכיוון שהשתתפות בקורס מותנית בעבר פלילי נקי וכך ניתן לדעת שכל מנעול ומפתח שאנו מפקידים בידיו בו נמצא בידיים שומרות חוק.

אנשים רבים מנסים "לחסוך" בכסף ולנסות להתקין מנעולים חדשים לבדם. הבעיה היא שללא הניסיון והידע הם ימצאו עצמם מוציאים יותר כסף מאשר חוסכים כי חוסר ניסיון יגרום להרס של הדלת. על כן, צריך להזמין מנעולן כדי לטפל בעניינים האלו, והמחיר שגובים מנעולנים לא גבוה מאוד ובהחלט שווה כל טיפה של הרגשת ביטחון בבית.

מנעול טוב הוא מנעול שיש לו מספר צירים שמעלים את מידת האבטחה. כיום, רוב האנשים מתקינים על הדלתות מנעולים בעלי 3 צירים לפחות. יש לבקש מהמנעולן שמזמינים להתקין את הסוג הכי טוס כדי לזכות בשנת לילה טובה.