מסירים משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

יותר ויותר אנשים נהנים מהאפשרות לראות טוב ולאו דווקא דרך משקפיים, המשקפיים הם פתרון קל ומהיר יחסית ולא בהכרח יקר  כהוצאה חד פעמית, אבל כיוון שצריך לבצע ביקורת לראייה שלנו מדי מספר חודשים  ובמידה והראייה נחלשה אז כמובן צריך לבצע הזמנה של עדשות משקפיים חדשות בהתאם , וייתכן שכבר מאסנו במסגרת של המשקפיים הישנות אז גם על הדרך נחליף את המסגרת ואת העדשות מדובר בהוצאה כספית נוספת ואם נחשב זאת לאורך השנים מדובר בהוצאה מאד גדולה לאורך השנים וכאן הפתרון של הסרת משקפיים בלייזר מקל עלינו משמעותית מבחינה כלכלית.

עדשות  כפתרון לשיפור ראייה

נכון יש היום מגוון רחב של עדשות ראייה אשר מהוות תחליף להסרת משקפיים, עדשות קשות,רכות , יומיות ,חודשיות ועוד.. אבל גם כאן צריך לזכור שלעדשות ראייה יש תוקף וגם אותן נצטרך להחליף בחדשות ובכך אנחנו מוציאים מדי שנה על עדשות סכום כסף לא קטן בכלל, בנוסף לעדשות כדי לשמור על טיבם צריך לקנות מים מיוחדים אשר בתוכם נשים את העדשות ,טיפות לעיניים בהרבה מקרים העדשות גורמות ליובש ועיניים אדומות וצריך להשתמש בתכשירים אלו באופן קבוע. אז עדשות אכן יכולות להוות פתרון לראייה טובה יותר וללא צורך במשקפיים אבל גם כאן מדובר בהוצאה מאד גדולה לאורך השנים וגם התעסקות יום יומית עם מגע בעיניים אשר עלול באופן טבעי לגרום לאדמומיות , דלקות  ועוד.. וגם מדובר על אחריות מאד גדולה , להוריד את העדשות לפני האמבטיה ,לפני השינה , לא לשכוח להחליף את העדשות לדאוג לנקיונן , ניתן להרכיב אותן רק לאחר שטיפת ידיים כדי למנוע זיהום ומה קורה אם נופלת העדשה ואנחנו לא נמצאים בקרבת מים? או יתרה מכך נפלה העדשה ולצערנו איבדנו אותה , זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון ש"בונים" על העדשות כתחליף למשקפיים, אנחנו למעשה מסירים את העדשות הגדולות של המשקפיים ומעבירים אותם לעדשות קטנות שיותר מטריחות אותנו .

ניתוח להסרת משקפיים

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מסתמן כפתרון היעיל והטוב ביותר להורדת משקפיים, בכתבה הבאה נרחיב על סוגי הניתוחים שיש , כמובן שלא כל אחד מתאים וכיוון שיש מגוון רחב של סוגי טיפולים וניתוחים על כל מטופל לבצע בדיקות התאמה כדי לוודא שהוא אכן מתאים לניתוח , אבל ברגע שמתבצעת ההתאמה וישנו אישור לבצע את הניתוח של הסרת המשקפיים לאחר הניתוח, אותו המטופל יחוש בהקלה ענקית  אין צורך במשקפיים ובעדשות ואפשר להתסובב בעולם באופן חופשי ללא עזרים ולהנות מראייה טובה, נכון שישנו תהליך ההחלמה אשר משתנה בין ניתוח לניתוח ומטופל למטופל , אבל ההקלה והתחושה שהראייה חזרה אלינו שווה את הכל,

מקווים שנהניתם ובין אם אתם תחליטו לבצע ניתוח להסרת משקפיים או שתעדיפו להמשיך להסתובב עם עדשות שיהיה לכולנו המשך שבוע טוב עם ראייה טובה .

כתיבת תגובה