לשפץ את הבית נכון

לשרוד עבודות שיפוץ!

כאשר יש דיבורים לגבי עבודת שיפוץ בבית, יש לנו תירוצים רבים; "יעלה כמו הדירה", "נעזוב הדירה בקרוב", "זה בלגן" וכו'. אבל אחרי הכל, רובנו מעוניינים להתגורר במקום שנראה טוב. באם קיים צורך בעבודות דקורטיביות ובין אם בעבודות מקיפות, לו קיים הכרח לבצע שיפוץ – אין סיבה לעכב השיפוץ.

כל הטיפים לעבודת השיפוץ:

שיפוץ זהו לא עניין של מה בכך. חשוב למצוא שיפוצניק מומלץ, לרוקן את המשכן, לחיות עם רעש ובלאגן, ועוד לא ציינו המחיר של הסיפור. כאן יש מס' טיפים שיוכלו לעזור:

בניית גבס

השיפוצניקים – המקצוען שייבחר למשימה ישפיע על איכות העבודה. אין לחפף במציאת משפצים שאינם מקצועיים, בדקו היטב אם יש לקבלנים רזומה עשיר בדברים שאתם רוצים שיערכו בדירתכם ואל תשכחו לחפש המלצות, במרשתת ובאמצעות משפחה, בנוגע לאיכות העבודה.

בחירת המועד – השיפוצים הינם כאב ראש, לכן רצוי לכוון למועד המתאים. הרעש והבלגן אינם נעימים, ואעפ"כ מדובר בפלג מהעבודה. בחירת עת נוחה זו השיטה העדיפה להמעיט עצבים.

קביעת העלויות – כשמדסקסים על הוצאות עצמן מומלץ להיזהר מתדהמות בלתי נעימות. תתקשרו אל הקבלן על העלות והחליטו כהלכה כמה העניין צפוי לעלות. בנוסף, הכרחי לדבר על הסיום ולגבי עלות חריגה.

דברו עם מקצוענים – באם זה שיפוץ ענק, עליכם להיוועץ עם הקבלן בכל הנוגע להשלכות העבודות. לפעמים, בייחוד כשזוהי סובסטרט ישנה, צריך להכין השטח.

עת הרמונט הגיעה?

באמת הגיע הזמן! באם כעת אתם לעשות רמונט הקליקו ותקראו ב-שיפוץ סלון, עוד מעט תיהנו לכם מהבית. עקבו אחרי הטיפים שכאן, היו בטוחים שהינכם שוכרים מקצוען, בל תתקפלו בנוגע לרמה, וראו כיצד השיפוץ הופך לקל. בהצלחה שיהיה!

כתיבת תגובה