מערכת שעות חכמה לאנשים חכמים

כל מורה באשר הוא, לא משנה איזה מקצוע הוא מלמד, עושה עבודה שאי אפשר שלא להעריך אותה. ולא משנה בני כמה הילדים שאותם המורים מלמדים, הילדים דורשים עזרה רבה, אישית או קבוצתית. דבר זה גורם למורים לאבד את עצמם מדי פעם, ומשום כך הם צריכים אפשרות לנהל מערכת שעות בצורה פשוטה שתעשה להם סדר בחיים.

כל מורה, בין אם זה מורה פרטי או מורה בבית ספר, חייב לנהל מערכת שעות כדי לעקוב אחר כל הפעילויות, הפגישות עם הילדים, המבחנים והעבודות שהוא צריך לבדוק וכן הלאה.

למורים פרטיים עוד יש מידה מסוימת של הקלה בעניין הזה, אבל מורים בבתי ספר יכולים לקרוס תחת העומס, הרי יש בכל כיתה 30 תלמידים, פחות או יותר- כמות גדולה שלא קל להתמודד איתה.

מערכת שעות שמנוהלת ביומן פשוט היא לא שיטה פרקטית ובטח שלא מסודרת. קודם כל, הכתב יכול להיראות ככתב חרטומים, ויכולה להיות צפיפות רבה על כל דף של כל יום. בקיצור, בלאגן. בעיות אלה ועוד יוצרות מצב שבו קשה לעקוב אחר הכל, ולפעמים אפילו קשה להבין.

ומה אם רוצים לשנות משהו ביומן? למשל, אם נדחתה פגישה לשעה אחרת? המורה צריך למחוק ולכתוב מחדש. ומה אם לא נשאר מקום ביומן כדי לכתוב משהו חדש בגלל כל המחיקות והפגישות האחרות? בקיצור, היומן רק יוצר בלבול וכאב ראש גדול.

כיום, כל מורה פרטי או מורה בבית הספר יכול להשתמש במחשב כמערכת ניהול השעות שלו; אבל ניהול מערכת שעות לא תיעשה על גבי קובץ וורד או אקסל, אלא באמצעות התוכנות השונות שיש היום שהגישה אליהן היא דרך האינטרנט. כלומר, אפילו לא צריך להתקין אותן על המחשב.

כדי להשתמש בתוכנות ניהול מערכת שעות אונליין, כל מה שצריך זה ליצור משתמש, ומאותו רגע אפשר להתחיל להשתמש בהן כדי לנהל את הזמן בצורה יעילה, פשוטה, נוחה ומהירה יותר.

אבל האפשרות לנהל את הזמן דרך האינטרנט מקיפה הרבה יותר מאשר ניהול פגישות. בעזרת התוכנות השונות יכול מורה פרטי ומורה בבית ספר לרשום את שמות התלמידים שהוא נותן להם שיעורים או שנמצאים בכיתה שלו, לקבוע תזכורות לביצוע שיחות ועוד.