מציאת הקידומת של קנדה

השתחררתם ולא יודעים מה לעשות הלאה? חולמים לראות את פריז?
אחרי שמסיימים עם הלימודים, מרבית האנשים מתים לנוח, וכנראה שאין דרך נוחה יותר להגשים את המטרה הזו מאשר טיול בחו"ל.

לחלק מהאנשים תספיק חופשה קצרה לאילת, אך לחלק צורך בנסיעה ארוכה יותר למדינה זרה. השפה השונה, האוכל המיוחד והנופים השונים שבכלל לא נראים כמו אלה שיש כאן – עושים את הטיול בחו"ל להרפתקה מעניינת שלא מומלץ להחמיץ.

הבעיות צצות כשמזכירים כסף. טיסות ומחייה בחו"ל עולות כסף, ואם רוצים לטייל בחו"ל לתקופה של כמה חודשים ויותר חובה להגיע עם חסכונות. אבל מה עושים אם אין ברשותכם מספיק כסף, אבל יש צורך בוער לבקר בדרום אמריקה?

רילוקיישן – האופציה הפשוטה ביותר שקיימת היום

במקום לעבוד ולסבול בארץ לתקופה ארוכה, לצבור סכום צנוע ולשפוך הכל תוך דקה על טיול צנוע, באפשרותכם לעשות את זה אחרת. לדוגמא, למצוא עבודה בקנדה, להרוויח כסף טוב ובתקופה זו גם להספיק לטייל.

תתכוננו, כל עבודה מחוץ לישראל טומנת בחובה בירוקרטיה. יש צורך לקבל ויזות ולמצוא מידע בנושא קידומת של קנדה. אבל, בעזרת מעט התארגנות מראש אתם יכולים לעשות זאת.

מה צריך לעשות קודם? היכן יש מידע בנושא עבודה קנדה?

לפני שעוזבים את ישראל לזמן רב, יהיה צורך לסדר עניינים שונים; קודם כל – יש צורך להשיג ויזת עבודה או איזשהו אישור חוקי אחר כדי שתוכלו לעבוד בצורה חוקית בחו"ל.

עכשיו אתם מוכנים לתור אחר מעסיקים חוקיים. לא כל אותן המשרות בחול הן בכלל חוקיות, ולא בכולן תהיו זכאים לתנאי מחייה טובים ומשכורת משתלמת. אתם צריכים חברות בבעלות ישראלית שיש הוכחה לכך שהן מקיימות את מה שהן מבטיחות, ובמקרה הצורך ניתן להיוועץ באנשים שכבר עשו זאת.

כדי להשיג אינפורמציה לגבי עבודה באירופה או לעבוד בקנדה אתם לא צריכים לעזוב את הבית. האתר www.israeli-marinas.co.il/ מאגד בתוכו את כל האינפורמציה שרצוי לדעת על עבודות מעבר לים.

כתיבת תגובה