מציאת מנעולנים בחיפה

נתקעתם בחוץ באמצע הלילה? גנבו לאישה את הארנק?

בכנות, כל אחד מאיתנו נתקע בזמן מסויים מחוץ לדלת בלי המפתח. במקרה כזה, אופציה אחת היא להיכנס להיסטריה, או לנשום עמוק ולחפש מנעולנים בתל אביב. להזמין מנעולן מורשה בעידן המידע – הינה משימה פשוטה למדיי; אין בעיה למצוא מגוון עצום של אמני פריצות מקצועיים שיוכלו לבוא בכל שעות היממה.

חשוב שתדעו

פורץ דלתות בעל תעודות אמור להציג בפניכם רישיון מנעולן של משטרת ישראל. מנגד, אתם תצטרכו להחזיק בידכם הוכחה שאתם אלו אשר גרים בבית הנעול. הקפידו על כך שכל חלק המיועד לבית או לרכב יימצא באריזה חדשה וסגורה. את מחיר העבודה אפשר להחליט מראש, ע"פ שווי העבודה ומחיר החומרים. בד"כ, גובה העלות להחלפת המנעול בארץ, הוא 150 ₪ בערך.

אם אתם צריכים מנעולנים בחיפה, חפשו פידבקים מבני משפחה, תוכלו לבדוק פריצות קודמות של המנעולן שבחרתם, ונהלו עימו שיחה – כדי שתהיו רגועים. על אף הִתרבוּת בעלי המקצוע המוסמכים, קיימים גם נוכלים שינצלו את חוסר הידע שלכם. בִּדקו טוב טוב לפני שהחלטתם. כמובן, יהיו מקרים בהולים ומצבים רגועים יותר, בהם נרצה לקרוא לפורץ מנעולים, ולעיתים לא נשאר לכם מספיק זמן להשוות בין פורצים. כשהזמן עובד לרעתכם – לכו עם התחושה האישית שלכם.

שומרים על המנעול

קיבצנו בשבילכם מספר הצעות שיעזרו לכם לשמור על אורך החיים של מנעול הרכב, בשביל שלא נצטרך נותן שירות:

השתמשו בשמן הנכון: על מנת להימנע מריבוי אבק ושחיקת המנעול, כדאי להשתמש בספריי שמן ייעודי.
אגרסיביות: הקפידו לא להפעיל כוח, אל תדחפו חפצים למנעול.
תשומת לב: אל תנסו להשתמש במפתח לא שייך. כדי שלא תסתבכו, השתמשו בצבעים על המפתחות שלכם, או בתיוגים.

למרות ההתקדמות הטכנולוגית ועל אף שיש פתרונות אבטחה משודרגים, כמו מנעול ביומטרי, נכון לעכשיו אין תחליף פופולארי למנעול הממוצע, והוא עדיין פתרון הנעילה שרובנו נבחר, גם מההיבט הכספי וגם מבחינת קלות התפעול והשימוש.

כתיבת תגובה