אני והקורקינט החשמלי שלי.

-אני פשוט מאוהב..
-הגיע הזמן אחרי כמה שנים של בצורת רומנטית' הגיע הזמן שמי שהיא תזיז כבר את לבבך הקפוא והמצטמק לאיטו
-כן אה..?
-כן לא בריא לראות יפיוף כמוך לבד בכל הזדמנות
-אז זהו אני כבר לא לבד. אני מאוהב.
-ולעלמה קוראים?
-סיסי.
-סיסי?שם נחמד בטח אוסטרית
-לא דווקא יפנית.
-מה?
-כן ,יפנית מבית טוב.
-אני מאוהב בכלי החדש שלי… קורקינט חשמלי מבית טוב עם רזומה משובח.
הבחור התחרפן
הכרנו הכרה שטחית בחנות,ולקחתי אותו לסיבוב בעיר והאהבה לא יכלה שלא לפרוח ביני לבינו .הוא לקחה אותי לכול מקום.הצליח להשכיח ממני את החוויות הרעות שהיו חלקי כשניסיתי לזוז בעיר הזאת.קנסות החניה, התקיעות בפקקים. מי חשב על זה? קורקינט חשמלי יאפשר לי לעשות שלום עם העיר שלי ועם היציאה מהבית לבילוי..הייתי תקוע בערב בבית רק המחשבה לצאת עם האוטו למרכז בילוי עשה לי רע.
אנחנו ,נטלי ואני, עכשיו קורעים את העיר ברבע שעה. קורקינט חשמלי ליד הבית, במחסן למעשה כי כולם חומדים אותו,ההחלטה לצאת לבלות בקלי קלות.שנינו רוכבים עליו ומגיעים ציק צק. שלא לדבר על הנסיעה לאוניברסיטה..קודם הייתי צריך לקום לפחות שעה וחצי לפני שעת השיעור עכשיו אני קם חצי שעה לפני השיעור אני אומר לחברה' בפקקים קורקינט ובפרט קורקינט חשמלי זה הדבר. לכל אחד אגב.
נטלי החליטה שנמאס לה לבקש ממני אישור על כל נסיעה להשתמש בשלי והיא החליטה לקנות לעצמה כלי כזה.
נסענו יחד לחנות כזאת שמתמחה בקורקינטים ומצאנו לה את חלום חיה מעכשיו קורקינט חשמלי אדום נוצץ ומהיר יותר משלי זאת יש לדעת קורקינטים חשמליים יש מכל הסוגים ויש לבדוק היטב היטב מה מוכרים לכם.יש לי חבר שעוסק ביבוא בתחום והוא הסביר לי את כל הנקודות שראויות לבדיקה לפני שקונים..נושא האחריות חשוב תווך הנסיעה, מהירות ופרטים נוספים.מזל שידעתי את כל זה ומה בעצם לבדוק מונע פדיחות בהמשך.
טוב אז עכשיו מה? שניסע לבילוי על שתי קורקינט או שנסע שנינו על אחד זה עכשיו הויכוח כי נטלי מאד גאה ורוצה להשוויץ עם הכלי שלה.
ואני משכנע את עצמי שזה יעבור לה והיא תירגע .נוכל לנסוע שנינו על אותו כלי כי בינתיים היא לא מרשה לי לעלות על שלה ,
קורקינט חשמלי זה פרטי ואינטימי היא אומרת,ומאמינה בזה לא משנה שתמיד אבל תמיד היא השתמשה בשלי כמעשה מובן מאליו לא הבינה כשאמרתי לה שיש לי רגשות וקשה לתת לה את הקורקינט שלי.
עכשיו סוף סוף הבינה.