מקומות בילוי באילת לכל המשפחה

כאשר יוצאים לחופשה משפחתית בעיר אילת, הרצון הוא לבקר בכמה שיותר מקומות בילוי מהנים ומעשירים שיעשו את החופשה מהנה ונעימה עבור כל אחד מהנופשים במשפחה. בעודנו מעוניינים למצוא מקום בילוי משפחתי, עלינו לחפש מקום אשר יספק עניין עבור כל ההרכב המשפחתי – המבוגרים, הצעירים והילדים.

באילת ישנו מגוון עצום של מקומות בילוי לכל המשפחה, צריך רק לדעת כיצד למצוא אותם. במקום שתצטרכו להתחיל ולחפש את המקומות הללו תוך שאתם מבזבזים זמן יקר מהחופשה שלכם (ובעיקר כאשר אתם עם כל המשפחה ואז העניין הופך להיות מסורבל אפילו עוד יותר) – ריכזנו עבורכם מקומות בילוי באילת לכל המשפחה שנחשבים אולי למוצלחים ביותר באילת.

עיר המלכים אילת

האומנם עיר המלכים אילת ממוקמת באחד המקומות הנוחים והאסטרטגיים ביותר במרכזה של העיר ובמרחק דקות ספורות מהמלון שלכם, אך בעודכם נכנסים בשעריה תרגישו כאילו נכנסתם לממלכה קסומה ורחוקה הרבה יותר. החוויה הזו לא רק שמהנה במיוחד, אלא תוכל להעשיר את הידע של הצעירים – היא מתמקדת בהגשמה של אורח החיים שהתנהל בעיר בשנים קדומות. במסגרת האטרקציה תוכלו ליהנות ממגוון חידות אתגריות, מגלשת מים ענקית, מנהרת הזמן, מכרות שלמה, שייט בנהר וממקום מרהיב ביופיו, מצויד בנסיכים ונסיכות, שיאפשר לכם ממש להיכנס לתוך החוויה.

עולם הקרח

כשמדברים על אילת, אי אפשר להתעלם ממתחם האייס ספייס הייחודי שקיים אך ורק בישראל – קרב ל-150 טונות של קרח הוצבו במקום מקוררים באמצעי קירור ייחודיים המאפשרים לקרח להישאר בצורתו במשך כל עונות השנה, גם החמות ביותר. באתר תמצאו פסלי קרח עוצרי נשימה שעוצבו על ידי מומחים לפיסול, בר מסעדה שמקומות הישיבה שלו עשויים מקרח, גלידות שלג במגוון טעמים ייחודיים, ואיך לא – מגלשת קרח ענקית באורך 18 מטרים לילדים שמאפשרת מהירות גלישה מטורפת שרק קרח אמיתי יכול לאפשר. כמו כן, תוכלו להשכיר במקום ציוד חם לצורך התאמה לטמפרטורה. ואם לא די בכך, חפשו אחר משפחות הפינגווינים ודובי הקוטב הענקיים!

פארק פנטזיה

מתחום זה חדש יחסית ונוסף בסמוך לעיר המלכים – מדובר בעצם בפארק שעשועים ייחודי בארץ שמגוון מתקניו מבוססים על רעיונות באירופה. שטח הפארק מתפרס על לא פחות מ-3.5 דונם של כייף והנאות בלתי נגמרות. בין המתקנים השונים תוכלו למצוא רכבות הרים, מכוניות מתנגשות, ספינה מעופפת, קרוסלת כיסאות מעופפים ועוד אין ספור מתקנים מהנים אחרים. בנוסף לכך, בפארק פנטזיה ישנם גם עובדים ודוכנים הלבושים במגוון תחפושות המוסיפות לתחושה הכללית – שאנחנו בפנטזיה אחת גדולה.

מגוון שלם של אטרקציות מחכות לכם באילת

שלושת הדוגמאות שהבאנו לכם הם רק על קצה המזלג ממגוון מקומות בילוי באילת לכל המשפחה, אליהם ניתן להוסיף כמובן את המצפה התת ימי, האושינריום והדולפינריום, מצפה הכוכבים, אטרקציות ימיות (בננות, אופנועי ים, סקי מים, צלילה, שייט ביאכטה) ועוד עולם שלם של אפשרויות!

כתיבת תגובה