בניית אתר תדמית או דף בפייסבוק

כיום יותר ויותר עסקים פונים אל האינטרנט לצורך שיווק ומיתוג של המוצרים שלהם – התופעה בהחלט ברורה שכן בעידן המודרני רוב האנשים מבלים פרקי זמן ממושכים מול המחשב והאינטרנט, כך שהיכולת לחשוף להם את המוצרים שלנו הופך להיות בעלת הרבה יותר השפעה.

במידה ואתם מציעים שירות מסוים ומעוניינים לחשוף אותו, עליכם קודם כל ליצור את הפלטפורמה הבסיסית שתייצג את השירות שלכם – בנושא זה עולה שאלה מהותית וברורה: מה עדיף לבנות – אתר תדמית או אולי דווקא להתבסס על דף בפייסבוק? לכל אחד מן הצדדים יתרונות וחסרונות ובמאמר זה ננתח אותם.

היתרונות והחסרונות של אתר תדמית

בעודנו מתבססים על אתר תדמית חיצוני, אנו משדרים מקצועיות גדולה יותר שכן איננו מתבססים על פלטפורמה חינמית, רגילה ולא מקורית. אתר תדמית מוצלח יוכל לייצג אותנו נאמנה ולהרשים את הלקוחות הבאים להתרשם מרמת השירות שלנו. מצד שני, אתר תדמית דורש תחזוקה כספית שדורשת אמצעים – בניית האתר, שמירתו באוויר, עיצובו, דאגה לפרסום תכנים וחשיפה, ועוד. כל אלה דורשים מאמץ די גדול, ובשל כך אתר תדמית לא יתאים עבור כל אחד.

היתרונות והחסרונות של דף בפייסבוק

פייסבוק היא הפלטפורמה המוכרת ביותר בעולם כיום בכל הנוגע לשוק האינטרנט, בשל כך – פתיחת דף בפייסבוק תוכל לנתב בקלות רבה יותר לקוחות פוטנציאליים אל השירות שלנו וייתכן וזו תהיה החלטה נבונה יותר בכל הנוגע לנושא החשיפה, מה גם שיש גורמים מקצועיים המדווחים שקל הרבה יותר לקדם דף בפייסבוק מלבנות אתר אינטרנט חדש (אך יש מחלוקות בנושא הזה). מצד שני, כיוון שאיננו מתבססים על פלטפורמה חיצונית משלנו, אנו מוגבלים ביכולת שלנו לשנות ולהפוך את הדף מותאם בדיוק לרצונות שלנו.

אז מה התשובה הסופית?

אין תשובה אחת אחידה לשאלה – בניית אתר תדמית או דף בפייסבוק, שכן כל אחד מגיע מרקע וסיטואציה שונה וההחלטה צריכה להשתנות בהתאם לתקציב, כמות הזמן שיש להשקיע על האתר והצורך המיידי בהשגת תוצאות. ניתן בהחלט לומר שרוב האנשים מתחילים לפנות היום לכיוון דפי הפייסבוק, אך אלו המחזיקים באתר תדמית טוב ואיכותי לא צריכים להרגיש רע עם כך.

קרדיט לאתר באזז אינטראקטיב – שיווק ופרסום באינטרנט.

כתיבת תגובה