מתופפים לבר מצווה – ההבדל שבין ארוע לחגיגה

הם מצליחים לסחוף את כולם בריקודים ואושר. הם מכניסים מקצב בכל רגע נתון. הם מקפיצים את אותו האירוע ומעלים חיוכים בקרב ראשון עד אחרון המוזמנים. מתופפים לבר מצווה – מה צריך לספר על אותו הלהיט שעושה הכי מהנה שרק ניתן? דבר שהחל בשבטים אפריקאים רחוקים ולהקות סמבה ברזילאיות, כבש בסערה את כל ארצנו הקדושה. תחילה בשוק החתונות, וכעת, יותר מאי פעם, גם בימי הולדת וחגיגות בר / בת מצווה. עשרות רבות של קבוצות מתופפים לטקסים ישנן במדינת ישראל, לכל 1 אופי מיוחד משלה, נו אז למה שלא נראה מה הן משווקות בשבילכם, חתני המסיבה.

השאיפה של כמעט כל להקת מתופפים לבר מצווה הינה פשוט לעשות מהנה לכולם! וכמה שהם עושים את כל זה מעולה. חברי הלהקה סוחפים את כולם במקצב מטורף, מעגל מתופפים בשיתוף פעולה אשר מאפשר לכולם לבדוק מקרוב את אותם התופים הנדירים, והכל בחיוך, אוירה איכותית ותחושה שבלעדיהם זה בהחלט ללא ספק לא היה אותו הדבר. מרבית הלהקות מורכבות מ-שלוש-שש בנים בלבוש אותנטי, אשר מצוידים בתופים איכותיים (קיימות קבוצות המונות מספר מכופלת של משתתפים). החבורה הצוהלת מופיעה ו"נעלמת" במהלך המאורע ברגעים שאותם אתם קובעים – כניסת ילד הבר מצווה לאולם, הריקודים, לאחר נאומי התודה וכו'.

בהזמנה של מתופפים לבר מצווה, יש אופציה בקרב חברות מסוימות להדרכה של סדנת תיפוף קצרה, הנעשית לרוב על גבי תוף הג'מבה האפריקאי המפורסם. בסדנה, שאורכת באזור ה 30 דקות, משכילים הצעירים מתודות תיפוף בסיסיות. מדובר באטרקציה מהנה, ש יוצרת הפוגה מבורכת ממהלך הערב הרגיל. הדבר מומלץ בחום.

אז באיזו דרך מחפשים להקה ראויה? מאוד קל. רואים אותה בעיניים. מתרשמים מהמקצועיות של סגל המתופפים, משמחת חיי האדם, מהיכולת שיש ברשותם להניע, לסחוף, להרקיד, לשמח. בודקים אם הם בעלי ניסיון בתחום בר המצוות, מוודאים שיש להם מקצועיות – דבר משפיע מאין כמוהו בחגיגת בר מצווה שמלאה בצעירים שיכולים להשתעמם באופן מהיר, ובעיקר צועדים עם תחושת הבטן שלהם… המחירים עבור אטרקציית מתופפים לבר מצווה, אם קרה ש תהיתם, נעות במרבית המקרים באזור ה הציר של 2,000 שקלים חדשים, על אף ש דבר זה תלוי בפרמטרים מגוונים, ובראשם מספר חברי הלהקה.

בר מצוה יש אך ורק פעם אחת בחיים, אז אם כבר חגיגה, שתהיה הכי שמחה שאפשרי עם להקת מתופפים לבר מצווה שתעשה את זה מכל הלב.

כתיבת תגובה