מתנות לאורחים בבר מצווה ובת מצווה

מסיבה קטנה. זכרונות גדולים. אירוע אינטימי וחם. יהיו פעמים בהן אנחנו חפצים לחגוג אירוע מסויים, ומסיבה כלשהי, לא מעוניינים להשקיע באירוע ענק. למקרים כאלה יש מספר רב של מקומות שמפיקים בקלות אירועים פרטיים. במאמר שלפניכם ניתן את כל המידע על מה שתצטרכו להבין על אירוע קטן, ותדעו כל מה שיש לדעת בנושא מתנות לאורחים בבר מצווה וכד'.

אז מה זה בעיקרון מסיבה קטנה?

במסיבה קטנה יש יחסית מעט בזבוז כסף מיותר או שיקולים לוגיסטיים מיוחדים, ועם זאת עדיין חשים רוח שימחה וששון, בסטייל של ברית מילה או ימי הולדת. חשבו את כמות האורחים ע"פ כמה גדול יהיה האירוע וכמה גדול האולם. הגיוני לחשוב כי בארוע אישי, נסיים את האירוע מוקדם, לעומת ארוע השקה לדוגמה, וסכום הכסף שנחסך על השתייה, כמות המוזמנים, עובדי הניקיון וגורמים דומים – אפשר להשקיע על תוספות אחרות. מוכרחים לדעת עוד על גימיקים לבר מצווה? אז בואו נתקדם.

איך נתחיל לתכנן מסיבה אישית?

בתחילה, צריך לעשות חישוב של כמות בני המשפחה והחברים, וע"פ נתון זה – לסגור את גודלה של המסיבה. עדיף להזמין רק כאלה שאתם בטוחים שיוכלו לבוא ושלא יבאסו אתכם. התכוננו מראש לכך שמתחם ארועים גדול מדיי ייצור תחושה של דיסטנס בין המוזמנים.

אחרי שהחלטתם על האורחים, רישמו המלצות מגוגל על אולמות או גנים שנראים לכם. גם אם מצאתם המון ביקורות משבחות על אחד המקומות, עדיף עדיין לדבר עם נציגים מטעם המקום ולהגיע למקום לתת אישור משלכם. הלא החגיגה היא שלכם וחשוב שלכם יהיה הכי כיף.

בחגיגה קטנה צריך לחפור בפרטים הקטנים.

משום שהחלטתם לקיים ארוע קטן פחוּת משתתפים – קיימים יותר סיכויים לדייק לטעמם של כמעט כל מוזמניכם: במיקום הגיאוגרפי, במוזיקת הרקע, בשתייה ועוד. חוץ מזה, יש לכם צ'אנס לפרגן לאורחים עם צ'ופרים מגניבים כגון מתנות, או הופעה כלשהי. אפשרי גם להחליט על אירוע עם קונספט, בדמות חפלה יוונית, ולייחד בהתאם את מנגינת הרקע, פריטי הלבוש והתפאורה הכללית לרעיון.

כעת, לאחר שקיבלתם מידע על נושא ארועי בת מצווה, הצלחתם להבין שלמסיבה אישית יש אופציה להיות ארוע ענק; הכל עניין של ביצוע וברמת ההיענות של המוזמנים. אבל עדיין, אם לא תקפידו לתכנן טוב את כל הפרטים – כולם עלולים להתאכזב. לכן, עִברו על הדברים הקטנים… ושיהיה הרבה בהצלחה!

כתיבת תגובה