מתנות לטו בשבט

מתנות לטו בשבט

 

המתנות שמציגות את רוח החג

אחד החגים הנחמדים יותר של העם היהודי הוא טו בשבט. למרות שלא מדובר על חג שמציג לנו רגעים עוצמתיים בהיסטוריה היהודית שלנו אנו בהחלט רואים עד כמה הוא חשוב, ואולי בשל העובדה שהוא לא חג כבד כזה, אם נגדיר זאת כך, הוא נעים יותר לאירוח של חברים וקרובי משפחה והוא תמיד נחגג באווירה טובה.

 

מעבר לאירוח ולחגיגה בסיסית עם חברים או קרובי משפחה, חשוב לדעת גם כי יש לא מעט אנשים וגופים שרוצים להעניק מתנות בחג זה. מתנות לטו בשבט הן כבר לא דבר חדש, ולכן אם דואגים לבחור מתנה שמציגה את רוח החג ואת הקשר לחקלאות ולגידולים שיש במדינת ישראל של ימינו, הרי שהדבר יכול להיות נחמד ולהפוך את החג למלבב עוד יותר עבור רבים.

 

המון רעננות והמון חן

בלא מעט מקומות מציעים היום לכל מי שמבקש לרכוש מתנה לחג זה יופי של פריטים. נראה כי הדגש של מתנות לחג קצר זה הוא על יצירת רעננות רבה והצגת מסר נעים. כך, לא רק עציצים מסוימים יכולים להיות יופי של מתנות לטו בשבט אלא שיש עוד לא מעט אפשרויות שיכולות להתקבל עם חיוך גדול אצל כל מי שנחשף למתנה בקו מרענן ויצירתי.

 

להבדיל ממתנות שמיועדות לחלוקה בחגים גדולים כמו פסח או ראש השנה, אנו יכולים לזהות כיצד ההיצע של מתנות לטו בשבט הוא מדויק יותר. זאת מאחר והרעיון הוא ליצור אפשרות נעימה להעביר לאדם מסוים בכל ארגון שבו מחלקים מתנות כאלה או בשל כל סיבה אחרת שמחלקים אותן, פריט שאפשר להיקשר אליו מיד וליהנות ממנו בהיבטים רבים.

 

אפשרות מצוינת לחלק מתנה מרשימה

כאמור, החגים המוכרים יותר הם אלו של תחילת השנה היהודית וחג החירות, ולכן לעתים אנו לא ממש חושבים בצורה רצינית על חגים אחרים. חשוב מאוד להבין עד כמה טו בשבט הוא עוד חג נהדר שגם אם הוא לא מהמקרא, הרי שהוא עדיין מספק הזדמנות מצוינת להעניק מתנה משמחת ולהאדיר עוד יותר את ההרגשה בחג האילנות.

 

כל אחד ישמח לקבל לידיו את אחת מאותן מתנות לטו בשבט שנבחרה בקפידה ומחולקת בשמחה רבה. אין ספק שמשנה לשנה אנו יכולים לראות עד כמה חג האילנות הופך להיות חג משמעותי יותר בזכות הרצון להעניק יופי של מתנות מדי שנה. כך אין ספק שגם בשנים הבאות נראה כיצד היצע המתנות גדל ומאפשר חלוקה מרשימה.

 

mm

ישראל רף

ישראל רף עוסק במחקר פיתוח וגידול עציצים ממותגים למתנות ולאירועים. מסרים ממותגים בעציצים זו ה-יצירה שלי המבטאת את אהבתי לאנשים ולצמחים גם יחד כמי שנמצא בתחום ב-60 השנים האחרונות יש לי הכבוד והעונג לחבר בין אנשים בקשריהם העסקיים והאישיים לעזור להם להביע את הערכתם ואהבתם לצד השני בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה!מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. עציץ עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה עסקית ואישית. מסר של אהבה בעץ האהבה, מסר של שפע בעץ השפע, מסר של אושר בעץ האושר, מסר של בריאות בצמח הבריאות, מסר של מזל וברכה בעץ המזל, מסר של יופי בצמח הסחלב, מסר של שלום בעץ הזית מסר אישי ממותג בעציץ ללקוחות או לאורחים באירוע. מצמחים מיוחדים שנבדקו במשך שנים רבות, צמחים מאוד עמידים קלים לטיפול ושורדים שנים רבות גם אצל מי שאין לו ידיים ירוקות. מסרים ממותגים בעציצים מצוינים במיוחד עבור: מתנות לקידום מכירות, לכנסים, ימי עיון, אירועי השקה, לצוות העובדים, לחגים, למאגר הלקוחות ולאירועים חברתיים ופרטיים, חתונה, בר/בת מצווה וימי הולדת. מגוון גדול של מוצרים מותאם לכל תקציב באיכות גבוהה באריזת מתנה בין לקוחותינו: משרדי ממשלה, גופים ציבוריים, מוסדות, עמותות, חברות, משרדי פרסום והפקות, ועדי עובדים, מפיקי אירועים, מארגני אירועים, וגופים פרטיים. ספק מורשה של משרד הביטחון ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב ישראל רף 0522978583

כתיבת תגובה