נבל לגיוון מוסיקלי באירועים

כיום, כמעט בכל האירועים יש עמדה מיוחדת של תקליטן שממנה התקליטן משמיע מוסיקה במשך כל הערב. הדבר הפך להיות די מאוס ואנשים רבים שמארגנים אירועים מחפשים דרכים מקוריות להנעים את זמנם של האורחים. במקום מוסיקה של תקליטן אפשר להביא נגני נבל או הרכבים שונים של כלי מיתר.

אומנם נבל הוא כלי נגינה עתיק יומין, אך דווקא בתקופה שלנו כשהכל טכנולוגי ומתקדם, הוא משתלב מצוין והוא משב רוח רענן. ניתן לשלב מנגינת נבל כמעט בכל אירוע וכמעט בכל שלב באירוע, תלוי באופי שלו. הנבל ישתלב בצורה הכי טובה באירועים רומנטיים, כמו חתונה, או באירועים שהנושא המרכזי שלהם הוא ימי הביניים או תקופות תנכיות, אז הנבל היה דבר שבשגרה.

בשנים האחרונות, נבל לאירועים תופס תאוצה והוא נשמע ברוב האירועים בזמן בו האורחים מתחילים להגיע. המוסיקה הרגועה שאפשר ליצור בעזרת נבל גורמת לאורחים להשתחרר ויוצרת אווירה נעימה. נבל לאירועים יכול להתאים גם בשלב בו אוכלים או בכל זמן הפוגה אחר שרוצים שתהיה בו אווירה של רוגע.

כדי שהאירוע יהיה מגוון ומעניין, לצד נבל לאירועים צריך שתהיה גם מוסיקה אחרת, כזו שתשבור את השלווה. בצורה הזו אפשר ליצור אווירות שונות במהלך האירוע שנעות בין השלווה של הנבל והכיף הגדול של מוסיקה קצבית.

כאמור, כיום תקליטן הוא זה שכמעט כולם פונים אליו כשהם צריכים מוסיקה לאירועים שלהם. אומנם יש חסרונות לכך שהמוסיקה מנוגנת על ידי מכשירים והיא לא מוסיקה חיה, למשל יכולות להיווצר בעיות במכשירים, אבל יש לכך הרבה יתרונות.

מוסיקה לאירועים שתקליטן אחראי עליה היא דבר נוח בגלל הרב-גוניות שהתקליטן מציע. בניגוד ללהקות שמנגנות בעצמן ונאלצות ללמוד ולהתאמן על כל השירים שמבקשים מהן, כל מה שהתקליטן עושה הוא לשים את הדיסק ואיתו הוא משמיע את המוסיקה.

כאמור, גיוון המוסיקה באירועים היא דבר הכרחי כדי ליצור עליות וירידות מבחינת האנרגיות באירוע. צריך ליצור גיוון נכון של מוסיקה לאירועים שלא יבלבל את האורחים. כלומר, אם יש שלב בו רוצים שהאורחים ירקדו עם שמחה גדולה, צריך להשמיע מוסיקה קצבית ואם רוצים שהאורחים ינוחו צריך להשמיע מוסיקה רגועה.