קומפוסטר תתחילו לחשוב ירוק

האם אתם חושבים להתחיל למחזר ?

אם כן אתם בכיוון הנכון, צריך להתחיל למחזר במקום להתלונן על זה שבישראל אין תשתיות מתאימות למחזור של פסולת.
הדרך הקלה ביותר להתחיל למחזר ואשר תורמת ביותר לכדור הארץ הנה מחזור הפסולת האורגנית הביתית שלנו באמצעות שימוש בקומפוסטר.

זאת מכמה סיבות :

1. מחזור פסולת ביתית אורגנית באמצעות קומפוסטר ביתי מהווה מחזור של כמחצית מן הפסולת המיוצרת על ידינו, כלומר באמצעות שימוש בקומפוסטר ביתי אנו יכולים לצמצם במחצית את הפסולת שאנו זורקים.

2. באמצעות מחזור של הפסולת הביתית באמצעות קומפוסטר אנו יכולים למחזר בקלות רבה בהרבה את הפסולת האנאורגנית שאנו מייצרים. שכן כל הפסולת האורגנית נמצאת בקומפוסטר מה שמאפשר לנו להפריד בקלות את כל הבקבוקים, קופסאות פלסטיק מהנייר.

3. הפח שלנו לא מעלה ריחות רעים יותר, שכן הפסולת האורגנית שהיא זו שמתחילה להעלות ריחות רעים לאחר מספר ימים, ממוחזרת באמצעות הקומפוסטר הביתי שלנו, לא רק זאת אלא שהפח לא מתמלא אלא לאחר שבוע או שבועיים ואנו נדרש לזרוק אותו לאחר זמן רב, בכך גם נחסוך בשקיות זבל גדולות אשר מזהמות את הסביבה.

4. הקומפוסטר הביתי מפיק קומפוסט איכותי מסוג הומוס המאפשר לנו לדשן את העציצים והגינה שלנו ואף יוותר לנו מספיק על מנת לחלק לחברים ולמשפחה אשר יודו לנו על כך שהעציצים שלהם לפתע פורחים !

שימוש בקומפוסטר ביתי הוא פשוט מאוד, הקומפוסטר עושה שימוש בתולעי קומפוסט אדומות וניתן לאחסנו במטבח, במרפסת או בחצר. הוא קטן מידות והופך את הפסולת האורגנית לקומפוסט במהירות יחסית, כאשר לאחר זמן מה, ניתן למחזר באמצעותו כמעט את כל הפסולת הביתית האורגנית שלנו.

מחזור הוא דרך חיים, ומי שמתחיל למחזר ממשיך בכך כל חייו, זו פעילות חשובה אשר בעולם המערבי כבר מזמן הוטמעה והפכה לדרך חיים של אנשים רבים אשר מרגישים כי הם לא מזהמים את כדור הארץ אלא אף תורמים ליופיו.

שימוש בקומפוסטר ביתי במידה ויש לכם ילדים מסייע בחינוכם לתודעת מחזור הפסולת ולהבנת הקיימות כאורח חיים !
תוכלו לעשות שימוש ולשאול שאלות בנוגע לקומפוסטר בפורום באתר GreenUse.

כתיבת תגובה