נגרים ומעצבים לשירותכם

נועזים ורוצים לחדש את הבית?

בהנחה ולמרות המחירים בארץ רכשתם קוטג' קטן, עברתם לבית חדש או שדווקא עכשיו מצב הכלכלי נראה טוב, יש לכם אחלה תירוץ לעצב מחדש. חלק ניכר מהאנשים מבלים זמן רב בחדרי הבית, והעיצוב של המקום משפיע מאוד על מצב הרוח. לכן, רבים נוהגים לטעון שעיצוב חדש מידי כמה חודשים, לא בהכרח שיפוץ טוטאלי, ישפיע מאוד על האופן שבו אנו תופסים את חיינו.

עיצוב איכותי – מהן האפשרויות?

החלפת הרצפה בבית, אריחים בהזמנה אישית, נגרות אומן, קירות צבעוניים, ריהוט מודרני… אם אתם צריכים שינוי בבית שלכם, יש מה לעשות בעניין, לכם נותר רק לקחת יוזמה. פה תוכלו למצוא מס' הצעות שיעזרו לכם לעצב את הבית:

צבע זה חשוב – אנו חיים בעולם של צבע, וחבל להותיר את הצבעים מחוץ לביתכם. לצבוע מחדש את החדר או רק את אחד הקירות, להדביק טפט עם הדפס או להשקיע בפרסקו יוקרתי, כך תוכלו ליצור משהו חדש בלי לבזבז יותר מידי. תהיו מופתעים כשתגלו כמה יכול להשפיע עליכם.

ריהוט – בין אם עברתם לבית חדש ובין אם החלטתם על שדרוג, עם ריהוט טוב יתאפשר לכם לשוות לסביבתכם תחושה ביתית ונעימה. תנסו לבחור רהיטי בית או גן שמייצגים נכונה את הטעם שלכם, השתדלו לא לחרוג מהתקציב שהקצתם לכך ובדקו גם את הפן הפונקציונאלי.

ארגון מחדש – אתם מניחים שחובה לרוץ ולרכוש ספות, שולחנות, כסאות או נגרים ומעצבים? לפעמים ניתן לעשות שימוש בריהוט שיש. שפרו את המצב על ידי שינוי מיקום הרהיטים ליצירת מראה מוצלח יותר. הרי אחרי הכל, מישהו אמר שהמיטה צריכה להימצא קרוב לדלת?

לנסות לבד או עם דקורטור?

מעצבים טובים יוכלו להציג לכם רעיונות שודאי לא הכרתם, ובסיטואציות רבות הם מציעים הצעות חכמות שיהפכו אפילו דירה קטנה למקום מרווח ונעים. אבל מה לעשות, העסקת מעצב פנים זאת הוצאה כלכלית רצינית, ולא פשוט בכלל לאתר את המעצב הנכון לפרויקט הזה. בהנחה ומבחינה כלכלית יש אפשרות כזאת, ואם חשבתם על אדם שמרשים אתכם, אז מומלץ לתכנן את השיפוץ ביחד.

בשביל עוד מידע על תחום עיצוב הבית, קראו כאן. בהצלחה!

כתיבת תגובה