נופשים זולים לצעירים

צעירים אחרי תיכון ואחרי צבא לא ממש יכולים להרשות לעצמם נופשים ארוכים ובמקומות יקרים, שלא לומר ללון במלונות יוקרתיים, בניגוד לאנשים מבוגרים מהם שיש להם עבודה מסודרת והיה להם יותר זמן לחסוך כסף. ועדיין, הצעירים יכולים לנפוש כמו מלכים בכמה יעדים מאוד פופולאריים וזולים, ביניהם: פראג, ברלין ובולגריה.

משום מה, יש מיתוס משונה שברלין היא אחת הערים הכי יקרות באירופה ובכלל, אבל האמת היא שהיא כלל לא כזו. יותר מכך, תושבי ברלין שמגיעים לארץ בפעם הראשונה אפילו מצליחים למצוא פערים במחירים שונים, כשהכף לטובת ברלין. אז, נופש בברלין בוודאי לא יקר והוא מושלם לצעירים שרוצים לראות את אחת הערים האירופאיות הנחשבות ביותר בעולם.

נופש בברלין הוא נופש שיש בו הכל מהכל- מצד אחד אפשר לראות מקומות חשובים מלאים בהיסטוריה ומצד שני אפשר לבלות במסעדות, פאבים ומועדונים. בסך הכל נראה שברלין היא דרך מצוינת לשחרר קיטור אחרי התיכון והצבא.

גם פראג היא עיר שבה אפשר לנפוש בזול. אם ברגע האחרון ואם שבועות לפני שרוצים לטוס, תמיד אפשר למצוא נופש בפראג במחירים נמוכים. כמה משונה זה שדווקא לערים הכי יפות מבוקשות יש מחירים נמוכים כל כך, אבל למי אכפת, אנחנו, אלו שבקושי טסים פעם בשנתיים, מרוויחים מזה.

במהלך נופש בפראג אפשר להתרשם ממבנים בעלי ארכיטקטורה עשירה ומרשימה ויש שלל נקודות מוכרות שכדאי ללכת אליהן. ובגלל שנופש בעיר הזו הוא זול כל כך, פראג מושכת אליה מאות אלפי צעירים כל שנה, כך שאפשר ליהנות מאווירה צעירה.

בולגריה היא מדינה נפלאה, שלא נותנים לה את הקרדיט שמגיע לה, וחבל. מצד שני, המחירים של נופש בבולגריה הם זולים כל כך והרבה ישראלים נוסעים לשם, אז תמיד יש מי שיוכל להדר אותה כשהוא חוזר מהחופשה שלו.

בולגריה יודעת ימים קיציים יותר וימים חורפיים יותר. אם אתם רוצים נופש בבולגריה עם החברים או המשפחה, כדאי שתלכו בחודשי הקיץ, כי החורף בבולגריה בדרך כלל מתאפיין ברוחות חזקות, כך שלא אידיאלי לצאת לרחובות במזג האוויר הזה.

אז למה אתם מחכים, חבר'ה? אם יש לכם כ 300 דולר לחבילת נופש, תארזו כבר עכשיו את המזוודות. אם לא, תתחילו לחסוך, ובמהרה תצברו את הכסף שאתם צריכים לחופשה הכי זולה וטובה שהייתה לכם בחיים.