נופש אביבי באירופה

אירופה היא הכי יפה ב-2 תקופות: הסתיו והאביב. האביב הגיע, אזי כנראה שזה העיתוי הנכון לטוס לאחת מהערים היפות והאהובות ביותר ברחבי אירופה. טיסות למרכז אירופה הן בין הטיסות הכי זולות עכשיו, והטיסות למערב הן מעט יותר יקרות, אך שוות את המחיר משום שעכשיו זו הזמן הכי נכון לטוס ליעדים האלו.

המון אנשים חושבים שברלין היא עיר מאוד קרה, אך האמת היא שהיא בין הערים היותר מפתיעות ברחבי אירופה, מהבחינה של יוקר המחייה בה בהשוואה לערים אחרות. היות שכך, טיסות לברלין ונופשים בעיר הזו הם בהחלט מציאה, גם מבחינת העלויות המשתלמות, אך לא רק. מדובר כאן על עיר עשירת פאני, אמנות, תרבות והמון אנשים טובים.

טיסות לברצלונה אומנם נפוצות בהרבה בקרב צעירים שרוצים אזור עירוני ויפה שאפשר גם לעשות בו "בטן גב", אך גם מבוגרים יותר יכולים ליהנות בעיר הזאת, שהיא בין הכי יפות ברחבי אירופה.

אם ברלין היא הבחירה שלכם, תוכלו להגיע בקלות לאמסטרדם, ולהיפך, מפני שהולנד וגרמניה הן שכנות. באופן כללי, עדיף תמיד לתכנן טיסות וחופשות במדינות מסוימות שניתן להגיע מהן אל מדינות שכנות שגם בהן כדאי לטייל, וככה, בנופש אחד ניתן לבקר בשתי מדינות לפחות.

באביב, הרבה מכם בטח ירצו לקחת נופש בחול המועד של פסח, אז זה העיתוי המושלם בשבילכם לעזוב את ביתכם ואת כל המחויבויות ולעלות על מטוס. טיסות למדריד ונופשים בספרד הם אידיאליים לאלה מכם שרוצים לטייל באירופה אך ליהנות ממזג אוויר פחות אירופאי ומאווירה חמה יותר, גם בלי קשר למזג האוויר.

וכעת, לטיפים קטנים אך חשובים לטיסה נוחה:

מי מכם שכבר טס, יודע שטיסה עשויה להיות דבר מעיק, אפילו אם זאת טיסה של שעות בודדות בלבד, ועייפות אינה משהו מומלץ כשיוצאים לנופש. הכל מתחיל הרבה לפני שעולים למטוס, בשלב של הבדיקות, והוא עלול להימשך כמה שעות.

אם כן, הטיפ הראשון הוא טלפון לווידוא יציאת המטוב במועד שנקבע ובדיקת השער אשר ממנו הטיסה יוצאת, זאת בשביל לדעת להיכן מועדות פניכם בשדה התעופה מבעוד מועד. כמובן שצריך להגיע 3 שעות, לכל הפחות, לפני העלייה למטוס, שכן קשה לדעת עד כמה עמוס ולחוץ יהיה בשדה התעופה וכמה זמן ייערכו הבדיקות הבטחוניות. במקרה של תקלות ועיצומים, חברות התעופה יודיעו לכם בטלפון שרשום אצלם, ועל כן ראוי שתהיו זמינים בכל עת לפני הטיסה. באפשרותכם גם הלתקשר לחברה בעצמכם, גם אם רק כדי להרגיע את הראש.

במידה ומחכה לכם טיסה לא קצרה, קחו אתכם כריות מיוחדת לצוואר וכל פריט אחר שיכול לעזור לכם להירגע בזמן הטיסה, ככה שתתעוררו רעננים כשהמטוס ינחת.