נופש קרוב לבית בזול

לפעמים מתחשק לנו לצאת לנופש אבל אנחנו לא רוצים לבזבז שעות ארוכות בשדה התעופה ובמטוס. הים התיכון מספק לנו מגוון רחב של יעדים לנופש שנמצאים במרחק של פחות משעתיים טיסה ובדרך כלל זמינים בכל ימות השנה וגם בהזמנה של הרגע האחרון. העובדה שאנחנו יכולים למצוא את עצמנו במתחם נופש בקפריסין או ביוון ואפילו בבולגריה מבלי להוציא סכומי עתק, בזכות חבילות הנופש והדילים הרבים שמוצעים למקומות האלו, מספקת לנו הזדמנות להנות מגיחה לחו"ל בכל ימות השנה ובלי תירוצים מיותרים. בנוסף, היום כבר לא צריך להזמין כרטיסים שבועות ארוכים מראש, אלא מספיק להיכנס לאינטרנט, למצוא דיל טוב ולהזמין כרטיסים, אפילו מהיום למחר.

קפריסין – האופציה הכי קרובה

יעד חביב במיוחד בקרב ישראלים ספונטניים שמחפשים גיחה מהירה לחו"ל היא קפריסין השכנה. קפריסין מספקת מגוון רחב של אפשרויות נופש, במלונות בדרגות לינה שונות ומתחמי קלאבים והכל כלול. כמעט בכל ימות השנה ניתן להנות ממזג אוויר נוח בקפריסין, אשר דומה מאד למזג האוויר הישראלי, כך שאנחנו יכולים לעקוב אחר התחזית ולהזמין נופש באחת מערי המדינה ללא כל בעיה.

יעד קרוב ומומלץ נוסף הוא כרתים, אחד האיים היוונים האהובים ביותר על הישראלים. אפשרויות של נופש בכרתים פתוחות לקהל הישראלי בכל עונות השנה וגם באי הזה נוכל להנות ממזג אוויר מושלם אפילו בחורף. אפשרויות הלינה מתאימות לכל תקציב ובמשך כל ימות השנה ישנם דילים וחבילות אטרקטיביים שמפורסמים באתרי התיירות.

נופש ספונטני – יש דבר כזה

לפעמים מתחשק לנו להפתיע את בן או בת הזוג בגיחה ספונטנית לחו"ל ואנחנו מפחדים שלא יהיו כרטיסי טיסה או לא נמצא חדרי מלון מתאימים. היום הבעיה הזו נפתרה בזכות אתרי האינטרנט שמספקים אינספור אפשרויות נופש בחו"ל במחירים סבירים גם ברגע האחרון. היום אפשר להזמין כרטיסי טיסה ולמצוא את עצמנו בשדה התעופה ביום למחרת, בדרך לנופש חלומי עם בן או בת הזוג.

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתרי האינטרנט או לפנות לסוכני הנסיעות שיכולים להציע לנו כרטיסי טיסה מוזלים בטיסות שיש עליהן מקומות פנויים. כך נוכל להנות גם ממחירים אטרקטיביים של הרגע האחרון וגם מאלמנט ההפתעה.