ניתוח להגדלת חזה

העולם שלנו מביא עימו המון דוגמאות שונות אשר מאד משפיעות על הצורה בה כולנו רואים את המראה שלנו, המון אנשים מחליטים לעשות ניתוחים לשיפור המראה שלא תמיד הסיבה היא להפוך פתאום לדמויות תאומות של כוכבי הפופ, אולי לפחות כדי לשפר קצת את המראה העניקה לנו אמא אדמה.

הכל אוהבים להרגיש מצוין, טרם הומצאה תחושה נעימה יותר מתספורת מעוצבת או מ בגד מעוצב מצוין עליך ומבליטים את הגזרה (או אולי יותר נכון מטשטש את החלקים שאנו פחות מרוצים מהם), העניין הוא ש רוב הפעמים הגנטיקה והזמן עושים את שלהם, בדיוק בנקודה זו מתעניינים ב הרפואה האסתטית שנתונת לנו מגוון פתרונות לשדרוג את כל גופנו ואתו האישיות מבלי הצורך לעשות חור גדול מדי בחשבון הבנק.

אז מה צריך לבדוק כאשר רוצים ללכת ולעשות ניתוח להגדלת חזה? וממה הכי חשוב להיזהר הנה כמה עצות שבעזרתן תוכלו למצוא את הדגשים החשובים ביותר.

כדאי לבקש לראות את העבודות של המנתח שאצלו בחרתם לעבור את הניתוח, בדרך זו יהיה ניתן להתרשם מהתוצאות וגם מ יכולותיו וגם להתרשם מ ניתוחי אף שהוא ערך בעבר.

אין אפשרות לחפש את תוצאות הניתוח רגע אחרי הסרת הגבס, יש לחכות בסבלנות לאחר ימים מספר הנפיחות תפחת והאף מקבל את הצורה הסופית.

לנתח את האף- בימים הראשונים לאחר ניתוח האף כדאי לשמור על הראש מוגבה כאשר שוכבים לישון בשביל להוריד משמעותית נפחיות מצטברת ובשביל שלא תסבלו מ הצטברות של נוזלים ובצקות בחלקו של האף.

טיפולי לייזר- במקרה שאתם מסתייעים ב משקפים או עדשות חשוב שיהיו בידיכם עדשות וזאת מפני ש לאחר טיפול הלייזר אסור בכלל לשים משקפיים לתקופה של 4 שבועות.

ניתוח הקטנת חזה- חשוב לא לבצע הקטנה של החזה לפני התחלה של דיאטה שכן השדיים מאבדים מניפחם בזמן הדיאטה וצורת החזה משתנה לכן עדיף תחילה להוריד מעט במשקל ורק אז לגשת לעשות את הניתוח.

המרפאות המובילות מציעים את אפשרות ה הדמיה באמצעות מחשב בקשי מהרופא שידגים לך איך תראי בסיום הניתוח ואחרי מספר חודשים, כך תהיו משוכנעים כי בחרת במידה ובצורה הרצויות לך.

זקוקים להרמת חזה מחירים? בואו למדריך שלנו ובואו לקבל את כל המידע הכי חשוב.

כתיבת תגובה