נכסים מניבים בארה"ב


בית בפלורידה או ביפו? בעידן שלנו הקונספט של קניית בית השתנה ב-180 מעלות והפך מנושא מובן מאליו לדבר כמעט בלתי מושג ולכן, עלינו לנסות למצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר נורמאלי ויותר מזה, לקנות בית שיאפשר לנו תשואה גבוהה במקרה של מכירה עתידית.

בכתבה שלי אנסה לגעת בצורה יסודית בנושאים המהותיים הקשורים לרכישת נכסים מניבים בארץ ובארה"ב, לתת אינפורמציה ולענות על סוגיות ושאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים מעניינים כמו – השקעות נדלן, התעסקות עם שירותי תיווך או רכישת נדל"ן מניב בחו"ל.

תשלום למשרד תיווך או ביצוע רכישה עצמאית?

אחת מהסוגיות הראשונות שמחפשי נכסים צריכים לתת לה למענה, בנוסף למיקום ולאזור, היא שכירת שירותי משרד תיווך מקומי. ללא ספק לא חסרים יתרונות – מדובר באיש מקצוע ותיק שמבין ומכיר את סדר הגודל של המחירים, איכות הדיירים באזור ולא פחות חשוב, את יחסי הביקוש והיצע. אולם קשה להתעלם שמנגד עומדת לה העובדה שישנה עמלה מסוימת, אולם חשוב להדגיש שהיא במעל 80% מהמקרים מתקזזת ברגע שהמתווך מצליח לצמצם משמעותית את פערי המחיר הקיימים בין הצדדים בעסקה.

היבט מרכזי נוסף שחשוב להתייחס אליו כששוקלים וחושבים על קניית בית חדש הוא היעוד שלו. אם חושבים על דירה למגורים או השקעה, אם מחפשים נכסים בארץ או בארצות הברית. לכל יעוד מסויים יש אספקטים שונים שחשוב להתייחס אליהם.

נדלן מעבר לים – במקרים כאלו מהותי מאוד להקפיד על ביצוע עסקאות כאלו בעזרת חברה מוכרת וותיקה, הרי בסופו של דבר לא אתם באופן אישי תנצחו על קניית הבית, שיפוצו, השבחתו וחכירתו או מכירתו. אעפ"כ, מספר רב של אנשים בוחרים באפשרות זו כהשקעה זמנית ובעצם כנדל"ן מניב, ע"כ מומלץ להבין טוב מבעוד מועד מה הוא המחיר ומהי התמורה העתידית שישא הבית.

רכישת דירה חדשה או עדיף דירה ישנה? – חלק גדול מהאנשים חושבים שקניית בית חדש הוא עסק יקר יותר משמעותית מקניית דירה ישנה, אלא שבשני המקרים מהותי לזכור שהמחיר ההתחלתי הוא לא הכל, בגלל שאנחנו נדרשים להוסיף כסף על דברים קטנים ובגלל זה, כדאי להתייחס ברצינות לפן הכלכלי.

וטיפ קטן לסיום, עם צצות לכם עוד התחבטויות על קניית נכס למטרת השקעה, או על דברים נוספים הקשורים לנדל"ן בארץ או בארה"ב, גלשו לאתר הבא ויותר מזה אל תשכחו שבהשקעות נדל"ן חשוב לפעול בצורה אחראית ולבדוק לעומק את הפרטים הקטנים.

כתיבת תגובה