צריכים שירותי הובלות לסטודנטים?


משנים אווירה ועוברים דירה!

לרבים מאיתנו שינוי מקום המגורים זה הליך כיפי ומרגש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר ולהכניס את החדש. על אף הכל, כאשר עוברים לבית חדש יש להקפיד ולבחור חברת הובלה שתארוז עבורנו את החפצים היקרים לליבנו ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר נעים וזריז כמה שאפשר.

אילו נקודות לבדוק כשמחפשים חברת הובלה?

הדבר הראשון שאנשים יתקעו עליו הוא המחיר המבוקש. המחיר מהווה רכיב מרכזי בבחירת חברת ההובלות עבור מרבית האנשים, השאלה אם מחיר נמוך מהווה במרבית הפעמים את הפתרון הטוב ביותר?

שלא תהיו מופתעים אם ביצעתם עסקה להובלה לכל תכולת הדירה ב-600 שקל ואז יגיע בחור רופס ובודד עם טנדר מתפרק. הרי לא הייתם מפקידים את האוטו שלכם בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, למה תרצו לשים את כל הרכוש שלכם בידיו של שרלטן, גם אם הוא ממש זול.

לא לוקחים לפני שבודקים!

אם יש לכם ספק עדיף לבדוק הצעות מחברות שונות. בהשוואה בין כמה חברות תוכלו לקבל אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת מספקת ועבור איזה מחיר, אחר כך תוכלו להכיר את העלויות השונות ולקבוע מחיר אותו אתם יכולים לשלם ולדעת שאתם מקבלים את השירות הכי טוב במחיר שאתם מוכנים לשלם, מתעניינים, גלשו לכאן.

אם תבדקו הצעת מחיר ההבדל במחיר יתבטא ב:

שנות ניסיון – חברות הובלה שפועלות בתחום המון שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בזריזות וביעילות תוך טיפול מסור והקפדה על הציוד שלכם. לחברות הנ"ל מעגל לקוחות רחב והן מסוגלות לספק מספר גדול של המלצות.

אחריות וכיסוי ביטוחי – ודאי תשימו לב שחלק ניכר מההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן מזכירות אף סעיף הקשור לביטוח. בזמן העברת עסק חשוב להקפיד ולראות שנמצא בכלל סעיף כזה ולשאול מה גג ההתחייבות כדי שתהיו רגועים.

רכב ההובלה וגודל הצוות – חברות הובלה מסודרות יגיעו במשאית גדולה לעומתם כאלו שעוסקים על הדרך אשר יבואו לבדם עם טנדר ישן שבמידה והזדמן מזלכם סגור. חברות הובלה רציניות יתנו לכם צוות מקצועי ומיומן המונה לפחות 3 אנשים, בהתחשב בכמות התכולה – דבר הגורם לשירות וטיפול זהיר יותר בתכולת הבית.

הובלות באמצעות מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יגרום לעליית מחיר ובמקרים ספציפיים לא תהיה לכם אפשרות ויהיה עליכם להשתמש בו כתוצאה ממגבלות שטח. על אף הנאמר, מומלץ לשכור שירות זה גם כשלא חייבים אותו מהסיבה שהוא חוסך זמן וגם מצמצם אפשרות של נזק לחפצים בזמן העברת הפריטים השונים בחדרי מדרגות קטנים.

בתקווה שסיפקתי לכם מספיק על מנת להתחיל למציאת הצעה ממוביל טובה ומשתלמת. חושבים שאתם צריכים עוד מגוון טיפים למציאת חברות הובלות טובות במחיר מעולה במהירות? כנסו לאתר האינטרנט ותוכלו לקרוא עוד מגוון מחירונים, טיפים ומאמרים שיתנו לכם לעבור את ההובלה בקלות ובמהירות.

כתיבת תגובה