סדנאות להעצמה אישית

כיום, מקובל לגשת ולקבל עזרה מאנשי מקצוע לגבי בעיות שונות בחיים על מנת לקבל ייעוץ והכוונה בכל הקשור לניהול חיי היום יום בצורה תקינה ובריאה בין אם מדובר בניהול לא נכון של כספים, בעיות תקשורת בחברה, ניסיונות להשגת תעסוקה, מציאת תחום לימודים מתאים, בעיות זוגיות או בעיות בטיפול הילדים ועוד בעיות רבות המצריכות עזרה מבחוץ.

אנשים רבים נתקלים בבעיות כספיות או בעיות בכל הקשור ליצירת קשרים חברתיים, עסקיים ואף בעיות זוגיות. ישנם אנשי מקצוע המוכשרים לתת אימון אישי לחיים ולהכווין אותנו להתנהל בצורה טובה יותר. אותם מאמנים מקשיבים לבעיותינו ועוזרים לנו להתמודד איתן בצורה היעילה ביותר ולגשר על הפערים במידה וצריך. אנשים אלו צופים מהצד ויכולים בצורה אובייקטיבית להצביע על שורש הבעיה ולייעץ לנו מה לעשות.

בין אם מדובר בניהול כספי משפחה בצורה יעילה או אפילו בעיות בזוגיות ניתן למצוא מאמנים שיעזרו לנו ויתנו לנו אימון אישי להצלחה בתחום הכספי ואף העצמה אישית בדרום או בצפון לפי מקום מגורינו. המטפלים הזוגיים משתמשים בשיטות שונות על מנת לקרב בין בני הזוג ולגרום להם לדבר על מה שמפריע להם ולנסות ולגשר על הבעיות ביניהם במידה ואותו זוג באמת רוצה להתגבר על הבעיות ולהמשיך לחיות ביחד ולנהל משק בית משותף ולגדל משפחה.

ישנם מאמנים או מטפלים המתמחים בבעיות ספציפיות כגון רק ייעוץ זוגי או רק ייעוץ פיננסי ולעומת זאת יש מאמנים המוכשרים לעזור בכל בעיה וזאת על ידי הקשבה ומתן הכוונה וייעוץ כיצד להתנהל ולייעל. כל אחד בוחר מה שמתאים לו בין אם מדובר בפסיכולוג או יועץ זוגי או מאמן אישי. חשוב לבדוק ולשאול על אנשי מקצוע שונים ולקבל חוות דעת ממכרים או חברים שהיו וניסו ולמצוא איש מקצוע אמין ומקצועי שיכול לעזור לנו ולייעץ לנו כיצד להתנהל עם הבעיות השונות. כמו כן חשוב מאוד שיהיה חיבור בין המטפל או המאמן האישי לבין המטופל, אחרת מתן הטיפול לא יהיה אפקטיבי באותה מידה כאשר יש חיבור טוב והבנה בין המטפל למטופל. מאוד חשוב להרגיש נוח ופתוח ולבטוח באותו אדם אשר אמור ללוות אותנו במהלך ההתמודדות עם הבעיות שלנו.