סדנאת תיפוף – מרגש, כובש, מעשיר

סדנאת תיפוף – מרגש, כובש, מעשיר
יש דבר חשוב בתיפוף שגורם לנו לחוויה חושית ועל חושית מרתקת, סוחף אותנו למחוזות רחוקים ומלמד אותנו רבות מאוד על עצמנו. סדנאות תיפוף נהיו בתקופה האחרונה למוקד עניין מהותי, אופציה מלהיבה לפיתוח תחביב או לחילופין הנאה חד- פעמית במסיבות. הצליל ממכר, היכולת שיש לנו לנגן ולתופף טוב יותר משתפרת מדקה לדקה ובסך הכל מדובר כאן באקט חיובי ומאזן מכל הבחינות, גופנית ונפשית אפילו ביחד.

סדנת תיפוף- מה עושים שם במדוייק?
במהלך סדנאות תיפוף אינכם אך ורק מתופפים אלא אף משוחחים, מקבלים הסברים על גבי התוף ומבנהו, שומעים את המקצבים המעניינים, עוברים תרגילי הרפייה קצרים באמצעות דמיון מודרך ויוצאים למסע. סדנאות תיפוף שמות דגש על גבי הקבוצה אך כמו כן על גבי הפרט והתקדמותו האינדיבידואלית. הקצבים בהתחלה איטיים ופשוטים למדי, במטרה שנוכל להכיר את התוף ולהבין כיצד הוא למעשה מגיב לחבטות כפות ידינו (והיכן היכינו בו) ולאחר מכן הקצב מתגבר והאפקט החווייתי מתעצם אף הוא. תוך כדי סדנאות תיפוף חווים המשתתפים את אותה חוויית התיפוף הקבוצתי, חוויה שלא קיימת נוספת לה. המקצבים מכניסים את המתופפים לריכוז עמוק בדרך זו המוח משתחרר ממחשבות השגרה ונותן אפשרות לנפש "לתפוס את אותן המושכות" ולתת לכם להבין את עצמינו יותר טוב.

בשביל מי דבר זה מתאים?
סדנאות תיפוף מתקיימות באורח קבוע בכל הארץ ומתאימות לקבוצות רבות ולמעשה, עבור כל אדם אשר רוצה להתנסות בחוויה אחרת ומעצימה. סדנאות תיפוף יתאימו לילדים, אנשים מבוגרים, קשישים, לימי גיבוש של צוותי עובדים, לקבוצות נשים ונערות, לשמחות משפחתיות, ערבי בית ספר, יומולדת או בכל ארוע אחר. הרבה פעמים ההודעה לגבי קיומה של סדנת תיפוף כזאת או אולי אחרת מתפרסמת באינטרנט וכל אחד שרוצה מסוגל להצטרף אפילו בלי להכיר את הנוכחים האחרים.

מי מדריך את חוגי התיפוף?
מדריכי סדנת תיפוף הם מתופפים מקצוענים אשר מקצועיותם באה לידי מציאות ממש לא רק ביכולות תיפוף טובות אלא ביכולות ניהול קבוצה, הבנת הדינמיקה הקבוצתית, מקצועיות בהעברת הדרכות, אסרטיביות ואפשרות לסחוף איתם את כל הקהל המגוון שלפניהם. חוגי תיפוף באורח טבעי יכולות להתאים עבור חסרי כל ותק בנושא ולכן מדריכי הסדנאות אמורים ליטול את זה בחשבון ו- "לתפור" עבור כל קבוצה את מערך החוג שמתאים בשבילם.

כתיבת תגובה