סובלים מבעיית דכאון? יש רפואה אלטרנטיבית גם לזה!

כמו אנשים רבים, גם אני, בכל מהלך חיי נתתי אמון ללא עוררין ברפואה המערבית ובמערכת הבריאות כל כאב ברכיים קצרצר, כל מועקה זמנית, נגמרה בלקיחת גלולה או כפית סירופ. זה אני, הנני מודה אני פחדן, מה אני אעשה… עד אפריל האחרון, לאחר הרבה זמן שבה סבלתי מכאב גב ושום מרשם לא לסייע. לבסוף, עם לא מעטחשש, נעניתי לתחינותיה של זוגתי שתחיה שבעזרתה התוודעתי לעולם של הרפואה הסינית.

הטיפול ההוליסטי עשה מהפך וחשתי בכך, לפיכך מאז הנני סיימתי עם המדע.

מה שלא יודעים על התחום של רפואה אלטרנטיבית

בדרך כלל, אותם אנשים שנמנים עם המתנגדים לרפואה לא מדעית, הם נגד – מכיוון שהתחום זר ושונה לגמרי, או ייתכן כי חקוק אצלהם הרושם השלילי שהתחום האלטרנטיבי הותיר במדינה בשנות התשעים. העובדות הן ש תחום זה פרח במהלך העשורים האחרונים, כמעט בכל המקרים התראפיסטים בעלי רקע אקדמי ובעלי ותק ולא עוד קבוצת סטלנים היפים שיש להם חזון מופרך.

דיכאון אחרי לידה

אחרי הכל, על אף היתרונות של המדע, הרפואה המודרנית היא תאגיד המגלגל מיליונים והניתוחים ה"פופולאריים" הם, בסופו של עניין, מוצר לכל דבר הרעיון הוא לגרום לתלוּת בתרופות, לפחות ברמה שתגרום לך לחזור לקבלת מרפא מדי תקופה ולצרוך עוד מוצרים.

בניגוד לכך טיפולים הוליסטיים באים לפתור בעיות פיזיות ששיטת הטיפול התרופתי אינה מצליחה לרפא.

הרפואה המדעית פוגעת במערכות בעקבות שימוש ב רעלנים וחומרים מאלחשים. טיפול קונבנציונלי עלול לעזור ספציפית, ובאותו זמן הוא אולי לגרום ללקשיים אחרים ואף לבעיות באיברים.

קיימים יתרונות רבים נוספים, ואין מקום לפרט. אבל אתם יכולים לקרוא מידע נוסף במגזינים.

ולגבי החסרונות?

חד וחלק, הרפואה האלטרנטיבית – אינה מושלמת, ועדיין יהיו מקרים, בהם הרפואה הקונבנציונלית תרפא מהר יותר. אבל בשלב זה, באסכולה האלטרנטיבית, נגלה ש – הסיכונים מזעריים, ולא קשה למצוא בזמננו המון ידע אודות נושא זה. ובסופו של דבר לטיפולים המשלימים יש יותר פלוסים ביחס למינוסים.

היה ואתם חייבים לקרוא מידע מורחב – הקליקו ותקראו בדכאון, כולי תקווה שעזרתי לכם.

כתיבת תגובה