סקירה ראשונית של אאודי Q5

רכב אאודי Q5 מגיע לישראל אל שוק המכוניות המשפחתיות, הדגם כולל שני מנועי בנזין איכותיים, מנוע טורבו או מנוע 3.2 ל' חזק. שני הדגמים המשווקים בישראל כוללים תיבה עם 7 הילוכים המאפשרת להפיק יכולת מקסימלית מהרכב. אחיזת הכביש והתנהגות הכביש של הרכב טובה מאוד, האבזור מקיף ומהנה, תא הנוסעים מלוטש ונוח והמראה אלגנטי ומרשים. אם אתם מחפשים רכב משפחתי גבוה עם יכולת טובה לנסיעה בשבילים אאודי Q5 יהיה בחירה מתאימה בעברכם.

סקירת עיצוב הרכב
בהשוואה לדגמים קודמים של אאודי יש הטוענים כי דגם אאודי Q5 מביא עמו עיצוב מוצלח יותר, הפרופורציות אידאליות וקווי העיצוב החיצוניים והפנימיים יפים ומודרניים. תא הנוסעים מעוצב ומאובזר היטב, ישנו מרווח נוח במושב האחורי ותא המטען גדול ושימושי. חווית הנסיעה נוחה בעבור ילדים או מבוגרים במושב האחורי ובעבור הנהג והנוסע אשר לצדו. הרכב מתאים להתקנת מושבי בטיחות לילדים במושב האחורי ומושבי בטיחות לתינוק במושב הקדמי.
העיצוב החיצוני של הדגם מרשים ואלגנטי, רכב משפחתי מתאים גם בעבור אלו המחפשים אחר דגמים יוקרתיים ואלגנטיים. הביקורות מתארות את דגם כג'יפון קטן המתאים לטיולים עירוניים בשבילים, רכב אידאלי בעבור טיולים משפחתיים בארץ ונסיעות עירוניות.

משתמשים משתפים אודות הרכב
נהגים שהתנסו ברכב מספרים שנהיגה עירונית באאודי Q5 היא מפנקת ונוחה עם טאץ' של ספורטיביות. העיצוב של תא הנוסעים איכותי בהתאם לסטנדרט הגבוה של היצרנית מגרמניה. יחד עם זאת, הדגם אינו מצטיין בנהיגת שטח והביצועים שלו אפילו נופלים מדגמים הנחשבים יוקרתיים פחות כמו הטויוטה ראב4 והסובארו פורסטר. מספר נהגים ציינו לשלילה גם את צריכת השמן של הדגם.

ביצועים על הכביש ונוחות הנהיגה
המנוע של אאודי Q5 מספק בהחלט בעבור נסיעות עירוניות ובעבור נסיעות שטח פשוטות. ההתנהגות של הרכב על הכביש בטיחותית ונעימה, אלו אשר נוהגים כבר ברכב מספרים על חוויה חיובית ונסיעה נוחה לכל המשפחה. יכולות השטח של אאודי Q5 מוגבלות לנסיעה בשבילים בלבד, כדאי לשים לב למתלים ולגחון הפגיע אשר אינם מאפשרים נסיעות שטח בתנאים מורכבים יותר.

רכב אאודי Q5יהיה בחירה אידאלית בעבור אלו המבקשים לעצמם רכב פנאי משפחתי עם יכולות טובות, אפשרות לרכישת דגם חסכוני בצריכת הדלק ונוחות נסיעה. הרכב אינו מתאים לחובבי נסיעות שטח ארוכות במרחבי הנגב המסולעים או בשבילים מאתגרים באזור הצפון. היכולות של הרכב עירוניות יותר, בנסיעה בכבישים עירוניים אאודי Q5 מספק חוויה מצוינת. המחיר בו נמכר היום הרכב אטרקטיבי, התמורה אותה תקבלו בעד המחיר הופכת אותו אטרקטיבי עוד יותר.

כתיבת תגובה