עבודה בניו יורק ומקומות אחרים

חשש גדול שסחבתי עמי כשהשתחררתי משירות סדיר נוצר מכך שטרם הגעתי למסקנה לאן ממשיכים מכאן?! הרי בעת שאנחנו מסיימים עם הלימודים והצבא אנו נחשבים לילדים גדולים, שמוכרחים ליטול ערובה על העתיד שלהם ואף להחליט באיזה תחום לעסוק במהלך חייהם הבוגרים…

נכון, הסביבה מצפה שנבין בזריזות לאן אנו הולכים. אולם למען האמת, אין זה פשוט וקל להגיע למסקנה כל כך מהותית והרת גורל. בדיוק בגלל זה, התעקשתי לעמוד רגע במקום ולבדוק כהלכה את הברירות השונות שפרושות למולי, כמו למשל עבודה בעגלות ולימודים במכללה.

עבודה בעגלות

אפוא, אחרי מחשבה רבה הבנתי שמומלץ לי כצעד 1 לפרוש את לבטיי מול בעלי מקצוע שיודעים הכיצד לתרום למשוחררים טריים. הרי, אלו אנשי הכוונה שמעניקים סיוע לאנשים כמוני מדי יום ביומו. אי לזאת, יש ביכולתם להשוות נקודת מבט מתאימה ולסייע לי להבין להיכן מועדות פני.

ובאמת, הסיוע סייע לי לקבל המון דברים: ראשית ראיתי שבכדי לקדם את עצמי כמו שצריך מוטל עלי ראשית להשיג סכום שיחד עם המענקי השחרור יפתח בפני אפשרות להירשם לתואר. אך עם זאת, ראיתי שבפאזה הזו עלי לחשוב גם על בילויים. ובעקבות כך, התחלתי לחפש מקום עבודה שיעניק לי אפשרות לעבוד ולכייף גם יחד.

מציאת עבודה בתום השירות הצבאי

בזמננו, יש הרבה עבודות למשוחררים טריים. כמו לדוגמא – משרה באילת בתחומים שונים כגון מכירות. בנוסף, ישנן לא מעט עבודות בארה"ב בענפים רבים כגון מכירות, הובלת בתים ועוד. בעקבות כך, התחלתי לשקול את היעדים השונים בהם אוכל לעבוד. במהלך הבדיקה גיליתי אינספור עבודות כמו עבודה בבנגקוק ובניו יורק. גיבשתי את המסקנה להיכן לנסוע וממה להתפרנס בעזרתם של המכווינים והתחלתי את חיי הבוגרים.

הכיף הגדול שבא עם המקומות הללו הוא הפוטנציאל לעבוד ולבלות כאחד, לחיות באזורים יפים ובנוסף לכך להרוויח את לחמי. נוסף על כך, החלטתי לחתום את חודשי העבודה בארצות הברית באמצעות טיול מוצ'ילות משגע.

הרשמה לאוניברסיטה לאחר השחרור מצבא ההגנה

בסיום תקופתי בצד השני של הגלובוס הבנתי שזהו הזמן לעשות צעדים ראשונים במגרש הגדולים. אבל בכדי לעשות זאת נכון יש בראש ובראשונה להבין לאיזה ענף פרנסה בכלל מעוניינים להיכנס. בהתאמה לכך, בהחלט אפשרי להחליט לאיזה קורסים להירשם. כמובן שבכדי להתברג לתוך הפקולטה המבוקשת חייבים לעמוד בדירשות, להשלים בגרות כמו בגרות בספרות ולסיים פסיכומטרי עם ציון מספק.

אך כצפוי, ההחלטה הקשה במה לעסוק כקריירה לחיים כלל לא קלה ועל כן עשויה להשתנות ללא הרף. לכן, מומלץ בהחלט להתייעץ עם אדם ותיק, שאכן יכול להגיש ייעוץ ראוי ורציני. בכל הנוגע אלי, הפגישה עם היועץ גם תרמה לי להכיר את עצמי והן מצאה לי אפשרויות חדשות, מסעירות ומלהיבות שבהחלט לא יצא לי להכיר.

חושקים להבין יותר את האפשרויות הרבות שמצפות לכם? זקוקים לסיוע וייעוץ מקצועי? עברו לאתר שלנו וקבלו מענה ראוי.

כתיבת תגובה