עיסוי עד הבית לטיפול בכאבי גב תחתון

הגב לא מפסיק לכאוב? מי מצליח איפה שהמדע נכשל?

בדומה לרבים אחרים, אפילו אני, לאורך רוב חיי, האמנתי בכל ליבי בריפוי מודרני ובקופות החולים; כל כאב מינורי, כל תחושת חולשה זניחה, הסתיימה מבחינתי באמצעות בליעת קפליה או כף סירופ. פחדן, זה מה יש… עד לפני כחודש, לאחר מספר חודשים שסבלתי מכאבי ברכיים, שום קופ"ח לא הצליחה לסייע. בסוף, עם הרבה חששות, נעניתי לתחינותיה של אחותי החורגת, שהראתה לי את התחום של שיטות טיפול אלטרנטיביות.

הטיפולים המשלימים עזרו להקל על הכאבים, ומאז ואילך אני לגמרי בעד.

המידע הנחוץ על רפואה אלטרנטיבית.

הרבה מאלו שלא מאמינים ברפואה לא קונבנציונאלית, מזלזלים – כי כנראה שהנושא זר להם, או כי נחקק בראשם הלך הרוח ההיפּי שהתחום הזה הביא עימו לישראל לפני עשור-שניים. המציאות מראה שתחום הרפואה האלטרנטיבית התקדם בצורה מרשימה בארץ ובעולם, כמעט בכל המקומות – התראפיסטיים הם עתירי ידע וותיקים בתחום, ולא עוד איזו חבורה של סטלנים עם רעיון.

עיסוי עד הבית

בבסיס, למרות כל יתרון קיים, הרפואה המודרנית היא תאגיד המגלגל מיליארדים, וכל כדור הינו, ברמת הבסיס, מוצר צריכה. העיקרון הוא לפתח "זיקה" לתרופות, בדרגה כזו שתיאלץ אותך לשוב לקבל טיפול תרופתי שוב ושוב ולפזר עוד כסף.

הוליזם בא לתת מענה לבעיות פיזיות שהרפואה המדעית כשלה בפתירתם.

שיטת הטיפול התרופתי הורסת את הגוף עם כימיקלים הרסניים וחומרים ממכרים. טיפול קונבנציונלי אולי יעזור ספציפית, ובאותו זמן ייתכן שהוא יגרום לנזקים אחרים ולבעיות באיברים אחרים בגוף.

קיימים פלוסים נוספים, שלא אוכל להסביר. אבל ניתן לקרוא עוד מידע בכתבות שונות.

וחסרונות – אין?

באופן טבעי, רפואה אלטרנטיבית – יש בה חסרונות, וישנם מקרים, בהם הרפואה המדעית תהיה יעילה יותר. אבל בשלב זה, בשיטת ההוליזם, בד"כ – הסיכון הוא מזערי, ואפשר למצוא כעת המון אינפורמציה חיונית על תחום זה. אז ברפואה האלטרנטיבית כנראה שיהיו יותר מעלות ממגרעות.

היה ואתם צריכים לקרוא המלצות מתחום הרפואה האלטרנטיבית – לחצו כאן לפרטים נוספים. שתדעו רק רפואה שלמה.

כתיבת תגובה