עבודות גבס מיוחדות

בית נאה ומטופח הוא מקום מגורים שבו נעים לחיות, זאת הסיבה שבגללה אנו שומרים שיישאר נקי, מקשטים אותו עם חפצים היפים שלנו, מניחים בו רהיטים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, ויוצרים סדר בסביבת המחיה באופן שישדר נוחות ונעימות. מדי פעם, אפילו שמים איזה סכום בצד לטובת שיפוצים, אשר מאפשר לנו לעצב את ביתנו כמו שאנו רוצים ולהפוך את הבית למרחב המחייה המושלם – מבחינה דקורטיבית ופונקציונלית.

רוצים לשפץ את הבית שלכם בסכום נמוך, ועדיין לגרום לו להיראות כאילו שיפצתם בעשרות אלפי ש'ח? בעזרת עבודות גבס וכמה ליטרים של צבע אתם יכולים לגרום לכל חורבה להיראות כמו ארמון מרהיב, והכל ללא הצורך להוציא משכנתא על הבית.

מפתיע, אבל מבין בעלי המקצוע בעולם השיפוצים, דווקא צבע ו- עבודות גבס מיוחדות נתקלים במעט מאוד הערכה. העובדים בגבס, אשר רוב העבודה בה עסקו עד לא מזמן לרוב התבססה על הקמה ופירוק של מחיצות זמניות, כעת תופסים חלק נכבד הרבה יותר בשיפוצים עם בנייה של נישות גבס שקועות, התקנת גופי תאורה וריהוט כמזנונים מגבס המשתלבים באופן טבעי בקירות הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, עם נגישותם של שלל גוונים, סוגי החומרים ושיטות הצביעה הקיימות כיום, מאפשרים לנו להפיח חיים חדשים בכל חלל משעמם.

קיר גבס מאפשר לכל מי שחפץ ברענון הבית לבצע שיפוץ במהרה ובהשקעה קטנה:

כך, לדוגמה, עבודות גבס מלאה של דירה או בית צפויה לארוך בין 1-3 ימים, אבל גורמת לבית בקלות להיראות עשר שנים פחות מגילו. בניית נישות בגבס בקירות, מערכת מדפים, הנמכת תקרה, או גופי תאורה מלוחות גבס גם היא תיקח כמה ימים לכל היותר, וגורמת לחלל להיראות מטופח ויפה, גם בתעריף נמוך.

אז אם גם אתם רוצים לשפץ את הבית, ואתם מעוניינים לעשות זאת במינימום כסף וזמן, תוכלו למצוא אנשי מקצוע והמון אינפורמציה באתרים שלנו אז נאחל לכם רק. שיפוץ קל ונעים!

כתיבת תגובה