צריכים הובלת רהיטים?

כניסה לבית לחדש זה לא דבר פשוט. לאחר תקופת חיפושים ארוכה סוף סוף מצאתם את בית החלומות וכעת הגיע הזמן להכנס. היכן להשיג חברת הובלת רהיטים? זו ממש לא בעיה, אם תתארגנו בצורה חכמה.

כיצד תבחרו חברת הובלות בקירור? לאלו דברים הכי מומלץ להתייחס? הרי מספר טיפים פשוטים למעבר קל:

– כדאי להזמין הובלה ולא להעביר בעצמכם – נכון, זה יקר יותר, אבל גם אנשים בכושר מצוין אינם מורגלים בנשיאת ציוד כבד לאורך זמן. באופן כזה תהיו פנויים לניהול המעבר עצמו. יתר על כן, אם לוקחים מובילים אתם יכולים לבטח את התכולה במחיר זול.

– התעקשו לבצע חתימה על חוזה הובלת בית אשר בו כלולים סך כל מחיר העבודה, הביטוח, יום ושעת ההגעה ופירוט החפצים המועברים. חוזה מפורט בדרך כלל מונע את רוב הבעיות.

– בחרו אם לארוז את הדירה בעצמכם, או שאולי אתם מעוניינים שהמובילים יעשו זאת. במקרה שלא מפריע לכם לתת לאנשים זרים להתעסק לכם בדברים ואם אתם מוכנים לשלם על השירות, זו אפשרות מצויינת. אך מצד שני, אף בן אדם אחר לא ייתן לחפציכם את הכבוד הראוי להם…

– מעבר זו הזדמנות אדירה להיפטר מחפצים עודפים. מומלץ מאוד לנצל את ההזדמנות לעשות סדר ולהעביר לצדקה את מכשירי החשמל, כלי הבית והרהיטים שכבר אינם בשימוש.

– כיתבו באופן ברור על כל אחד מארגזי הקרטון לאיזה חדר הוא צריך להכנס, כך תקלו על המובילים בסידור הקרטונים וכמובן, גם על עצמכם בעת הפריקה.

מתאים לכם למצוא חברת הובלת פסנתרים במחיר הוגן? כדאי מאוד לאסוף כמה הצעות מחיר לבדוק חוות דעת באינטרנט לשוחח עם לקוחות מרוצים ולסכם את המחיר מראש.

מעבר דירה הוא פתיחת פרק חדש בחיים ועל כן כדאי להתחיל אותו רגל ימין למידע נוסף אריזה נכונה של הבית או לאתר מובילים נשמח להציע לכם לקפוץ לביקור באתר שלנו כדי לקרוא את המאמרים הבאים שלנו בנושא מעבר בית ושיהיה יום מקסים!.

כתיבת תגובה