עוגות חתונה מיוחדות

רוצים שכולם ידברו על האירוע שלכם? מי לא מפנטז אירוע שתמיד ידברו, אך מה בכלל אורחים זוכרים מארוע? החליפה והשמלה, איכות האוכל, האפקטים, וכמובן את המארחים. יתכן שלא תאמינו לתוצאות, אבל לרוב המוזמנים אותם מאפיינים חשובים, ועל המרכזיים נשתדל להתייחס פרטנית.

בחירת מקום הארוע

המיקום שבחרתם עתיד לשקף אתכם ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה ביער תרמוז על יחודיות, חתונה בפארק מים תקרין תמימות, אולם או גן אירועים חגיגי יקרין על מעמדכם בחברה בעוד אולם ארועים קטן יעיד על משפחתיות .

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על בר מצווה הדור ומפוצץ, אך לעיתים בסוף שלב התכנון נופל האסימון והם מבינים שזה לא מה שהם רצו. אז לפני שאתם בוחרים מקום תחשבו מעבר לדימיון אם אומנם המקום הזה מתאים לכם .

בוחרים מנות לאירוע

נגמרה ההתעסקות עם צלמי חתונות? לדעת כלל האורחים אחד הרכיבים הקריטיים ביותר הוא התפריט. לחלקכם זה אולי ישמע קצת ראוותני, אבל אורחים מרגישים צורך ליהנות והדבר המרכזי בחשיבותו הוא האוכל שיוגש באירוע.

לפני שאתם בוחרים תפריט תבדקו בקפידה מי רוב האנשים שיהיו הנתח החשוב ביותר בארוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באנשים מהמעמד הממוצע, חובבי האוכל הביתי, כדאי ללכת על אוכל פשוט יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר בחבר'ה צעירים משנות ה-2010 תלכו לכיוון מנות מתוחכמות, אם מדובר על חגיגת יום הולדת ורוב המוזמנים יהיו בה נערים אז כמובן כדאי לבחור במנות ילדותי יותר הכולל בו ההמבורגרים קטנים, פיצות ועוד.

תזכרו כי קשה לרצות את כולם, אי לזאת כדאי להרכיב תפריט מורכב וצנוע, ביתי וחדש. כך יש סיכוי שיהיו לרוב המוזמנים הרבה אופציות לבחור מהן. לסיכומו של דבר, ממולץ שיהיה גיוון של חלופות מאשר רק מנות מצומצמות.

עיצוב אולם האירועים

במידה ויש לכם מעט זמן וממש קריטי לכם להרשים את מרבית המוזמנים, תצרו קונספט, משהו הדור ובמיוחד משהו שחשוב לכם להעביר. בדומה לבחירת המיקום, גם כן הסגנון היחודי משאיר רושם גדול במיוחד.

בכל מה שקשור לעיצוב באמת הכל לגיטימי; ניתן ליצור הכל, או מנגד אפשר להדגיש רק דברים מסוימים; צבעי האירוע (אירוע באדום, להדגיש רק צבע מסוים), תוספות (חול-ים,עצים) עיצוב החופה ועוד, רק תיתנו לעצמכם להמריא בדמיון. לא אחת קורה שאירוע פרטי מתהפך להיות גם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, לכן דווקא בנושא רגיש זה, זה הקטע לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

מה עם עוגות חתונה?

לרוב הכי קל לרצות את ההורים, אבל אל תשכחו לשנייה שבסופו של דבר זה הארוע שלכם. אם יש נושא שאתם ממש לא מוכנים להתפשר עליו בגלל שהוא לפעמים, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אז תדבקו בדעתכם. תסבירו לבני המשפחה שלכם בעדינות שזה בסוף הארוע הוא שלכם. הקשיבו לרגשותיכם ותנו מקום לדבר שהכי מקרין על אישיותכם.

אם עדין אתם צריכים מידע מקצועי לגבי הנושא בואו לקרוא כאן עוד, למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה