עו"ד נזיקין במיוחד בשבילכם

מי מאיתנו אף פעם לא נקלע לתוך סיטואציה משפטית אשר בה הזדקק לעו"ד מקצועי? אכן הדבר, העיסוק של העו"ד הוא לתמוך באנשים הרגילים, במאורעות בהם הם מבקשים את נקודת מבטו של עוד מתחום המשפטים. לדוגמא, מי שעבר תביעת רשלנות רפואית לא מסוגל לנתב לעצמו את המסלול לפתירת הסיטואציה אם יוותר על האדם המתאים.

אע"פ כן, עולה בעייה מתי שאנחנו צריכים להבין איזה משרד עו"ד יכול לעזור בבעיה בה נתקלנו. אליבא דאמת, כמו שכשאנחנו חשים כאבי שרירים נבחר לפנות אל מומחה באורטופדיה ולא לרופא לב, כשאנו לוקחים פרקליט בעקבות תביעת זכויות יוצרים, נבחר ללכת לעורך דין בקי בדינים האלה ולא לאדם מומחה בענייני גירושין.

עורך דין הוצאה לפועל

כפי שהסברתי, עולם החוק והמשפט טומן בחובו מגוון ספציאליזציות ומקצוענים העוסקים ברבדי חוק אחרים. כמו לדוגמא: משפחה, עו"ד חוזים, תאונות דרכים ועורך דין מקרקעין. אף על פי שכול אחד ואחד מהעו"ד הללו מחזיק ידע כללי וגם השכלה ממוקדת בתחום עיקרי, כדאי לפנות אל בעל מקצוע שמתמחה במיוחד בחוקי הענף שבו אנחנו זקוקים להגנה.

בדרך זו, תוכלו להיות רגועים שהעו"ד אותו בחרתם לשכור מנוסה בכל המקרים, החוקים והניואנסים הלגאליים הקשורים לסיטואציה שלכם.

איך מוצאים עו"ד?

השלב הראשוני שיש למלא מתי שאנו נקלעים למצב המצריך סיוע משפטי מקצועי הנו קביעת התחום המשפטי הספציפי הקשור למצבנו. כך לדוג' – זוגות שבוחרים להפריד כוחות ועכשיו צריך לחלק את הקניין ולמצוא פתרון לסוגיות כמו בעיית המשמורת על הילדים והכלב, עדיף להם למקד את חיפושם אחרי עורך דין רלוונטי כגון עו"ד משפחה ולא עו"ד כללי.

הכיצד נדע כי עורך הדין אותו ברצוננו לשכור נחשב לרלבנטי לנו?

בכדילהרוויח מיעוץ משפטי ממוקד ומועיל, מומלץ לוודא מעל כל ספק שאכן מדובר בעורך דין בעל שם ורזומה מוכח בתחום המשפטי שבו אנחנו מזדקקים לעזרה. לדוג' – לו נתייעץ עם עורך דין דיני גירושין אשר רק לאחרונה סיים ללמוד, סביר מאוד להניח שיחסית מהר נגיע למסקנה כי אינו מנוסה דיו ע"מ באמת להשיג לנו פתרון טוב. לעומת זאת, לו נעדיף לשכור עו"ד עם ניסיון ובעל המלצות, נצליח לקבל ייעוץ לגאלי מדויק ורם במעלה.

עלות עורך הדין

לעתים, הדבר המרתיע בבחירה לפנות אל מומחה בעל רזומה בענף שבו אנו מזדקקים ליעוץ הנו הסכום שהעו"ד מבקש. נכון, עו"ד בעל ותק ומוכר מבקש שכר טרחה גבוה בעבור השירותים שלו. עם זאת, לו העו"ד בחר לדרוש סכומים שכאלה, אזי כנראה שהוא מסוגל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר וכך להשיג ללקוחותיו שירות אולטימטיבי.

רוצים אינפורמציה נוספת על נושא השכרת שירותי עו"ד מוצלח? לחצו וקראו ב-עו"ד נזיקין והשיגו את מבוקשכם.

כתיבת תגובה