עומדים לגשת לבגרות במתמטיקה ומרגישים לא מוכנים?

מנסים להתקבל לאוניברסיטה? מרגישים שאתם מסוגלים ליותר?

אפילו בתקופה זו, העלאת ציוני הבגרות היא לא תנאי מחייב בשביל למצוא עבודה, ואף לא מרמזת על האינטליגנציה, בכל זאת כדאי שתהיה לכם אחת, כי הדבר עדיין חשוב בקו"ח, ולפעמים חובה בהרשמה ללימודים אקדמיים. רוצים לדעת יותר על בחינות בגרות במתמטיקה? בבקשה המשיכו לקרוא.

אז איך משלימים בגרויות?

ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי שסיימתם בי"ס – יהיה לכם קשה יותר להתרגל מחדש למסגרת הלימודים. זה למה, רצוי שתתחילו בפרוצדורה בהקדם האפשרי. קיימים מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שאפשר להיעזר בהם. מידע נוסף על מכונים אלו יש ללא בעיה ברחבי האינטרנט. במידה ואתם בסדיר, בקבע, או אם כרגע השתחררתם, אפשרי למצוא הרבה הנחות על שלל קורסים.

זכרו שאתם כבר לא בבי"ס, על כן, קחו את הנושא הזה בשיא הרצינות והפסיקו להתנהג כמו ילדים; בשלב הזה, כשאתם יותר בטוחים את כל אשר אתם מבקשים לעתידכם, וקיבלתם מושג רב יותר על תחומים רלוונטיים עבורכם.

מה דעתכם על בחינה פסיכומטרית?

מבחן פסיכומטרי מורכב בפורמט שונה מזה של הבגרויות. לציון הפסיכומטרי יש משקל רב יותר מזה של ציוני מבחני הבגרות, והפסיכומטרי עצמו קשה יותר לרוב הנבחנים, זאת למרות שהבחינה הפסיכומטרית לא משקפת את רמת החכמה שלכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בא לבחון את אופן התפקוד שלכם בעת מצבי לחץ, הזיכרון שלכם ואת היכולת הארגונית שלכם.

למרות כי השגתם ציון נמוך בפעם הראשונה – זה לא בהכרח אומר שאתם טיפשים מדיי, אלא שפשוט הפעם לא יצא טוב; כמו בדייט ראשון, רובנו לא נצליח לממש 100% מהפוטנציאל ולהוציא תוצאה מכובדת בתחילת הדרך. אפשרי לגשת לעוד מועדים בעתיד, אם יש לכם מספיק כסף וכוח מנטאלי לגשת לעוד מבחן. את הציון הכי גבוה שתוציאו – אתם לוקחים איתכם ל-7 שנים.

עתה, כשיש לכם מידע נוסף על נושאים כמו בגרות במתמטיקה, ובמידה ואתם כבר יודעים מה אתם רוצים ללמוד ובמה תרצו לעבוד, עדיף לנצל את המידע הזה למענכם: הירשמו לאחד הקורסים, עשו את המקסימום, ושפרו את הדימוי העצמי שלכם!

כתיבת תגובה