עורך דין גירושין

עורך דין גירושין זה אחד התחומים הרגישים ביותר בתחום המשפטים. אנשים המגיעים להליך גירושין נמצאים במקום רגיש מאוד, ולכן הם זקוקים למקצוען שיעזור להם להתמודד בצורה הטובה ביותר עם המצב הלא נעים הזה.
גירושין זה תהליך שמגיעים אליו לא בגלל שהכול טוב, אלא בגלל שהתא המשפחתי אינו מתפקד יותר. לצערנו הרב, מקרים אלו הולכים ונעשים יותר ויותר נפוצים. החיים המודרניים הולכים ומסתבכים: רכישת הדירה הופכת להיות קשה מאוד ומכניסה משפחות למצוקות כלכליות. לפתח קרירה מצליחה – גם זה דבר לא פשוט בהתחשב בתחרות. כל הדברים הללו מכניסים הרבה מתחים ביחסים בין בני הזוג, המסתיימים לא אחת בבתי הדין למשפחה או בבתי דין רבניים.
קל מאוד לתת לתהליך גירושין להידרדר למלחמה מלוכלכת, ולהרוס את שאריות הכבוד שעוד נותר בין בני הזוג. עורך דין גירושין טוב יעזור לזוג להגיע להסדר טוב ומהיר, מה שיהפוך את תהליך הגירושין לפשוט ומהיר יותר. בכך אפשר להציל את היחסים העתידיים של בני הזוג לשעבר. דבר זה חשוב מאין כמותו כי הרבה פעמים יש להם ילדים, שלא צריכים לחוות את המריבות של ההורים.
בתחום הגירושין יש כמה מוקדים בעייתיים במיוחד: חלוקת רכוש, תשלום מזונות וכמובן משמורת על הילדים. חלוקת הרכוש מתבצעת שווה בשווה, אלא אם כן יש הסכם ממון הקובע אחרת או רכוש כלשהו שאיתו אחד מבני הזוג נכנס לברית הנישואין. כלומר רכוש זה נצבר לפני תחילת החיים המשותפים. בהרבה מקרים מדובר בדירה השייכת לאחד מבני הזוג. אותו צד, הוא זה שצפוי לקבל את הדירה אחרי תהליך הגירושין.
תשלום מזונות נקבע לאישה ולילדים עד גיל 18. תשלומי מזונות לאישה מתבטלים אחרי שהיא מתחתנת בשנית, ותשלומי מזונות לילדים מתבטלים עם הגיעם של הילדים לגיל 18.
המשמורת על הילדים עוברת בדרך כלל לאימא, אלא אם כן קיימת בעיה כלשהי שבגללה האם אינה כשירה כדי לגדל את הילדים, ואז האב יכול לקבל את הזכות הזו.
במקרים רבים, משפטי גירושין אינם מאוזנים. לפעמים השופט נוטה לכיוון האישה, שמקבלת את רוב רכוש המשפחה, ועוד זוכה לקבל מזונות בסכומים המאפשרים לה לא לצאת לעבודה. הסדר כזה מונע מהבעל את היכולת לקיום חיים כלכליים נורמאליים והקמה של משפחה חדשה. לא חסרות גם דוגמאות הפוכות בהן האישה מופלת לרעה, במיוחד בבתי הדין הרבניים. כולנו מכירים את המצבים הנוראיים של אישה עגונה, שלא יכולה לא להתחתן ולא להתגרש. עורך דין גירושין טוב המעורב בתהליך מונע את המצבים הבלתי מאוזנים הללו, או לפחות מגן על הלקוח שלו כך שלא יהיה זה שיצא נפסד מהליך גירושין.
הליך גירושין הוא תהליך עדין שלא כדאי להגיע אליו ללא ייעוץ מקצועי מסודר.

יש לבחור עורך דין גירושין טוב, וניתן לעשות זאת על ידי בדיקת שמו של עורך הדין באינטרנט. כיום הרבה פסקי דין מפורסמים במרחב הווירטואלי ואי אפשר להסתיר פשלות גדולות. עורך דין גירושין טוב יהפוך את תהליך הגירושין להרבה פחות כואב וממושך, וכולם ירוויחו מזה.

כתיבת תגובה