עורך דין נדל"ן

עורך דין נדל"ן

כאשר מגיעים לשלב מסוים בחיים ישנם אנשים אשר אנו נפרדים מהם לשלום אם זה בעקבות זקנה אשר לקחה אותם או אם זה בעקבות מחלה אשר לקחה לנו אותם בטרם עת. כאשר, אותו אדם עוזב אותנו לרוב הוא משאיר אחריו ירושה, לעיתים אותה ירושה הינה דבר חיובי אך לעיתים יתכן שהירושה היא איננה דבר כל כך חיובי. למשל אם השאירו לכם ולאחים שלכם נכס שהינו דירה בירושה ואינכם מעוניינים להיות בעלים של אותה הדירה ביחד עם האחים שלכם מכיוון, שדבר זה איננו משתלם ניתן לפנות לאדם המומחה בתחום זה והינו עורך דין נדל"ן. עורך דין נדל"ן, מתמחה בתהליך של הוצאתך מתוך הבעלות של הירושה שהינה הדירה שגורמת לך הפסדים באופן חוקי ומסודר כך שלא תצא נפסד.

עורך דין מקרקעין

הנכם גרים בבניין דירות שבבעלותו של חברה מסוימת והנכם מעוניינים לבנות פרגולה במרפסת שלכם על מנת להתמגן מהגשם או מהשמש תלוי בעונה. לשם כך, הנכם נזקקים לאישורי בנייה מיוחדים בכדי לבנות את הפרגולה כתוספת לדירתכם בבניין. לשם כך, הנכם נזקקים למבין בתחום והינו עורך דין מקרקעין. עורך דין מקרקעין, יתווך ביניכם לבין בעל הנכס שהנכם משכירים בבניין שלו את הדירה וידאג לכל האישורים והחתימות הנדרשות על מנת, שתוכלו להוסיף את הפרגולה שהנכם רוצים במרפסת של הדירה שלכם בבניין. ישנה חשיבות מרבית להבנה שלא ניתן להרוס בדרך כלשהי את הנכס שהנכם משכירים ולכן, כל שינוי שהנכם מעוניינים לבצע אתם צריכים לבצע בליוויי של עורך דין מקרקעין בשיתוף ואישור של בעל הנכס.

עורך דין ירושה

כיום מומלץ וכדאי בטרם עת לפני שתוקפת אותנו הזקנה או מחלה קשה כבר לערוך את הצוואה שלנו בפני עורך דין ירושה, כך שתהיה כתובה על פי חוק ואף אחד לא יוכל לטעון שהיא לא נעשתה בצלילות מלאה של האדם שכתב אותה. עורך דין ירושה, דואג לכל ההיבטים המשפטיים של התהליך כך שכשיגיע העת שלנו להיפרד מהעולם אין לנו מה לדאוג והכל כתוב שחור על גבי לבן באופן חוקי לאן הולך הרכוש שלנו. כאשר הצוואה נכתבת באופן צלול ועל ידי האדם המומחה לכך שהינו עורך דין ירושה אין סיכוי שהצוואה תהיה בעלת משמעויות כפולות או סותרות מכיוון שהכל נעשה באופן האיכותי ביותר וברמה הגבוהה ביותר מתוך ידע של ניסוח נכון של צוואות כך, שלא יקלעו בני המשפחה לריבים וויכוחים מיותרים לאחר שבן משפחתם הלך לעולמו.

כתיבת תגובה