רוצים להפסיק לעשן?

איך להפסיק לעשן

אם תעשו את החישוב כמה כסף יוצא לכם בשבוע על קנייה של סיגריות וכמה בכולל יוצא לכם בשנה, אתם כבר יודעים שמדובר בסכומים גבוהים מאוד שלולא ההתמכרות שלכם לסיגריות הייתם יכולים להשקיע את הכסף בדברים אחרים יותר חיוניים לחייכם. כיום בשל ההתייקרות של מחירי הסיגריות רבים עברו לעישון דראם, שזהו למעשה החומר שעשוי הסיגריה אך לא מגיע מגולגל ומוכן לעישון ופחות מסונן מסיגריה, אך כמובן שהמחיר זול משמעותית. בשל העובדה שהדראם לא מגיע מוכן בשלוף לעישון, רבים ממעיטים בעישון הסיגריה כיוון שזה כבר פחות קל וזמין מסיגריה רגילה. לכן זוהי יכולה להיות אופציה טוב ויכולה לפתור את הבעיה שלכם של איך להפסיק לעשן.

להפסיק לעשן בקלות

כיום ישנם מקומות ומרכזיים רפואיים בהם עוזרים לאנשים שמכורים לסיגריות, אלכוהול, וסמים, להיגמל מההתמכרויות  שלהם. להפסיק לעשן בקלות לעולם לא היה דבר שקל לעשות ושכל אחד יכול לעשות בכוחות עצמו בלבד. רבים רואים בסיגריות כמשהו שגורם להם להיות רגועים ושלווים ויש כאלו שמאמינים שאם הם לחוצים או עצבניים, עישון סיגריה יכולה להרגיע אותם. ברגע שמבינים שהגיע הרגע לקבל עזרה בהפסקת עישון, ישנם מקומות רבים אשר ישמחו לעזור לכם ולכוון אתכם לדרך הנכונה, כמובן שצריך לתת אימון במטפלים שלכם ולא לזלזל בשום תהליך ושלב שאתם צריכים לעבור. זכרו לרוב מדובר באנשים מאוד מקצועיים שכבר עבדו עם אנשים מכורים ואפילו יתכן והיו מכורים לסיגריות  בדיוק כמוכם.

רוצה להפסיק לעשן

כמה פעמים יצא לכם להגיד את המשפט איך אני רוצה להפסיק לעשן סיגריות, אך כמה באמת הצלחתם ליישם את הרצון הזה שלכם. פסיכולוגים רבים ומתמחים בענייני עישון והתמכרויות טוענים רוב הזמן שמי שבאמת רוצה יכול לעשות זאת. כיום חלה ירידה משמעותית באחוזי המעשנים כיוון שרבים יודעים שעישון יכול לגרום למחלות רבות כמו סרטן, מחלות לב, בעיות בעור ושיעול כרוני. בשל כל האינפורמציה שיש לנו באינטרנט וממחקרים שפותחו במשך שנים רבות, מומלץ בחום להפסיק לעשן וכמה שיותר מהר, הנזק שסיגריות עושות לנו הוא בלתי הפיך, ואם לדוגמה תיקחו ריאות של אדם שמעשן ומישהו שאינו מעשן, אתם נראו הבדל מאוד ניכר.  בעיות כמו ריח רע של סיגריה על בגדים ושיער ושינוי צבע השיניים מלבן לצהוב הן גם בעיות שנגרמות לאנשים שמעשנים.

כתיבת תגובה